Фінансово-господарська діяльність Славутського УВКГ за перше півріччя 2013 року

Нещодавно відбулося засідання балансової комісії, яка розглянула звіти фінансово-господарської діяльності за І-ше півріччя 2013 року комунального підприємства «Славутське управління водопровідно-каналізаційного господарства». Надаємо до ознайомлення славутчан звіт, представлений начальником КП «Славутського УВКГ» Леонідом Степанюком.
За І-ше півріччя 2013 року Славутське управління водопровідно-каналізаційного господарства надало послуг по водопостачанню та водовідведенню на суму 5810 тис. грн., в т.ч ПДВ — 968 тис. грн., чистий доход склав 4842 тис. грн. вт.ч населенню 3280 тис. грн.
За звітний період сплачено послуг на суму 5487 тис. грн., в т.ч населенням 2791 тис. грн. Сплачені послуги: коштами 5019 тис. грн., взаєморозрахунками 468 тис. грн.
Собівартість наданих послуг з водопостачання та водовідведення за І-ше півріччя 2013 року склала 4771 тис. грн. в т.ч по статтях витрат:
– матеріали 168 тис. грн.
– паливо 153 тис.грн.
– електроенергія 1432 тис. грн.
– заробітна плата з нарахуванням 2635 тис. грн.
– амортизація 133 тис. грн.
– інші витрати 250 тис. грн.
Значну питому вагу в у витратах послуг займає електроенергія, що становить 30% від усіх витрат та фонд оплати праці з відрахуваннями у фонди, що становить 55,2 % від усіх витрат.
Діючий тариф на послуги водопостачання та водовідведення для населення з ПДВ — 9,90 грн. за 1 м. куб, без ПДВ — 8,25 грн. на 1 м. куб. Фактична собівартість — складає 8,86 грн. з 1 м. куб. Населення відшкодовує лише 93,1 % фактичної собівартості, а 1,65 грн. з кожного м. кубічного послуг сплачується ПДВ до державного бюджету. Від надання послуг населенню по водопостачанню та водовідведенню підприємство понесло збитків на суму 376,7 тис. грн.
Для покриття збитків від надання послуг населенню в 1-ому півріччі 2013 року підприємству дотація не надавалась. Від надання послуг бюджетним установам та іншим споживачам по водопостачанню та водовідведенню підприємством отримано прибуток на суму 447,2 тис. грн.
Доходи по міській лазні за І-ше півріччя 2013 року склали 74,3 тис. грн., а витрати — 177,2 тис. грн., збитки — 102,9 тис. грн. Інші доходи підприємства склали 131,7 тис. грн. з них послуги:
– ас. Машини 6,1 тис. грн
– підключення до мережі 23,2 тис. грн
– проведення бактеріологічних досліджень 1,5 тис. грн.
– транспортні послуги 19,2 тис. грн.
– ремонт водопроводу 72,0 тис. грн.
– інші 9,7 тис. грн.
На фінансово — господарську діяльність підприємства вплинули інші операційні витрати, які не включаються до собівартості наданих послуг водопостачання та водовідведення. Сума цих витрат за І-ше півріччя 2013 року склала 88,9 тис. грн. В цілому по підприємстві за І-ше півріччя 2013 року збиток складає 27,6 тис. грн.
За 6 місяців 2013 року підприємством сплачено до державного бюджету ПДВ на суму 957,6 тис. грн. Податків і зборів — 133,3 тис. грн. з них:
– плата за надра 64,3 тис. грн.
– спецвикористання питної води — 37,2 тис. грн.
– екологічний податок 28,8 тис. грн.
– земельний податок 3,0 тис. грн.
Станом на 01.07.2013 року кредиторська заборгованість становить 1715 тис. грн. в т ч заборгованість за електроенергію 225 тис. грн., по бюджетних платах 1003 тис. грн.
Дебіторська заборгованість складає 1373 тис. грн. в т ч.
– по населенню 884 тис. грн.
– промисловим підприємствам 288 тис. грн.
– по бюджетним установам 131 тис. грн.
– по іншим організаціям 2 тис. грн.
– пільги ветеранам ВВВ, чорнобильцям, військово — службовцям і багатодітним сім’ям 60 тис. Грн.
– субсидії 8 тис. грн.

Як підсумок роботи балансової комісії міським головою Василем Сидором були поставлені перед керівництвом Славутського УВКГ такі доручення:
1. Розробити схему подачі води.
2. Надати розшифровку втрат води (на мережах, на фільтрах, ін.).
3. Посилити контроль за обліком спожитої води.
4. Упорядкувати люки та надати акти обстеження.
5. Погасити заборгованість з податку на доходи фізичних осіб.
7. Надати план заходів щодо покращення якості питної води.
8.Розробити заходи щодо оптимізації видатків, енергозбереження та підвищення рівня рентабельності підприємства.
9. Узагальнити списки боржників. Покращити рівень претензійної роботи з боржниками (зменшити обсяг дебіторської заборгованості).
10. Підготувати пам’ятки для споживачів (схема подачі води, рівень її якості, тарифи на послуги, номери телефонів екстреної тех. допомоги).
11. Продовжити роботу по встановленню лічильників в приватних секторах.
Термін виконання доручень – до 01.12.2013р.

Міське фінансове управління

Розміщенно в Без категорії