НА ОСОБИСТОМУ КОНТРОЛІ

04 лютого у приміщенні Славутського ЦНАП відбувся особистий прийом громадян міським головою Василем Сидором.

Серед питань, що піднімалися жителями громади – допомога у зрізанні аварійних дерев на кладовищі у с. Голики; житлові питання тощо.

Ще одна проблема, з якою звернувся на особистий прийом славутчанин, стосувалася нарікання щодо складності передачі показів за спожитий природний газ, які наразі необхідно передавати тільки дистанційно: через смс-повідомлення або за відповідним номером телефону контакт-центру. А це, у свою чергу, призводить до певних незручностей, особливо для людей старшого віку (велике навантаження мобільної мережі, важко додзвонитися). 

Щоб зʼясувати, чому так багато скарг від споживачів, хто має вирішувати «газові» питання громадян, яким чином можна поліпшити якість обслуговування та налагодити комунікацію між газовою компанією та споживачами, голова міста відвідав Центр обслуговування клієнтів – споживачів газу Регіональної газової компанії, де безпосередньо мав нагоду почути від його працівників та відвідувачів про проблеми, які на сьогодні існують між постачальниками газу та споживачами послуг. 

З метою вирішення вищевказаних проблемних питань керуючому Славутським відділенням АТ «Хмельницькгаз» Миколі Радкевичу запропоновано у пʼятницю, 07 лютого о  16.00 провести особистий прийом із споживачами та надати пропозиції щодо їх позитивного вирішення.  Місце проведення: Центр обслуговування клієнтів РГК (вул. Козацька, 27).  

Пресслужба Славутського МВК