ІНФОРМАЦІЯ ПРО РОБОТУ ІЗ ЗВЕРНЕННЯМИ ГРОМАДЯН У ВИКОНАВЧОМУ КОМІТЕТІ СЛАВУТСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗА 2019 РІК

Робота із зверненнями громадян є одним із важливих напрямків діяльності виконавчого комітету Славутської міської ради  і проводиться відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації  та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».

Працівниками виконавчого комітету Славутської міської ради проводиться систематична робота щодо здійснення комплексу заходів, спрямованих на поліпшення роботи із зверненнями громадян, створюються усі необхідні умови для реалізації конституційного права громадян на звернення.

Протягом 2019 року на адресу виконавчого комітету Славутської міської ради надійшло 1199 звернень, з яких письмових – 962, решта – 237 звернень подані на особистому прийомі міського голови та його заступників. Від  Хмельницького обласного контактного центру надійшло 287 звернень громадян. Запитів на публічну інформацію 107, колективних – 57.

На сайті місцевих петицій зареєстровано 3 петиції, з них 1 така, яка набрала необхідну кількість голосів.

Тематика звернень різноманітна. Найбільш актуальною групою питань протягом останніх років були питання соціального захисту. Так, звернень з питань надання роз’яснень по призначенню субсидій та інших видів соціальної допомоги – 249; оплати за житлово-комунальні послуги – 56; встановлення індивідуального опалення в квартирах- 270; ремонту доріг, благоустрою прибудинкових територій – 7; житлової сфери – 18 тощо. Внесенно до Книги реєстрації звернень учасників бойових дій, яким першочергово відводитимуться земельні ділянки для індивідуального житлового будівництва протягом звітного періоду зареєстровано 40, всього до вищевказаної книги внесені – 678 громадян.

Громадяни виявляють бажання звертатися на особистий прийом до міського голови та його заступників. Протягом звітного періоду, згідно із затвердженими графіками, міським головою проведено 23 особистих прийоми, на яких звернулись 130 громадян. До заступників міського голови вернулось 107 громадян. Основні питання, які порушували славутчани на особистих прийомах, стосувались житлово-комунального господарства, працевлаштування, надання матеріальної допомоги тощо. 

Робота із зверненнями громадян знаходиться під постійним контролем, її результати періодично висвітлюються на офіційному веб-сайті міської ради та у місцевих засобах масової інформації.  Для забезпечення ефективної роботи за даним напрямком питання щодо організації та стану роботи із зверненнями громадян до органів місцевого самоврядування двічі на рік  розглядається на засіданні виконавчого комітету Славутської міської ради.

З метою виявлення проблемних питань, які виникають в структурних підрозділах, управліннях виконавчого комітету Славутської міської ради по роботі із зверненнями громадян здійснюються планові перевірки, метою яких є надання методичної консультативної допомоги.

У виконавчому комітеті Славутської міської ради функціонує телефонна лінія «Телефон довіри» (7-65-63), скориставшись якою громадяни можуть залишити свої звернення, пропозиції та зауваження.

Працівниками Центру надання адміністративних послуг виконавчого комітету Славутської міської ради щоденно надається консультативна допомога громадянам, які звертаються із своїми питаннями до виконавчого комітету.

Також можна зазначити свої пропозиції та зауваження через офіційний сайт ЦНАП – cnap_slavuta@ukr.net та www.facebook.com/cnapslavuta

Шановні громадяни! Із питаннями щодо прийому керівництвом міської ради, із заявами, скаргами, пропозиціями звертайтесь за тел: 7-65-64, 094-982-25-64, або за адресою: м. Славута, вул. Миру, 102.

Інформація підготовлена ЦНАП виконавчого комітету Славутської міської ради