БРЕНД СЛАВУТИ ЗАТВЕРДЖЕНО ОФІЦІЙНО

29 листопада на черговому засіданні Славутської міської ради депутати затвердили Бренд Славути авторства Вікторії Максимчук. Дана робота стала переможцем Конкурсу на розробку бренду м. Славута, набравши найбільшу кількість голосів громадян у фінальному голосуванні.

Також затверджено Порядок використання бренду міста Славути, ознайомитися з яким можна буде на офіційному веб-сайті міста: www.slavuta-mvk.gov.ua. Ключовими моментами даного Порядку є те, що:

● Бренд не замінює офіційну символіку міста (герб і прапор).

● Затверджений бренд Славути не є сталим та може змінюватися в процесі соціально-економічного розвитку міста, про що приймається відповідне рішення міської ради щодо проведення ребрендингу.

ЩИРО ВДЯЧНІ УСІМ, ХТО ДОЛУЧИВСЯ ДО КОНКУРСУ, СПРАВЖНЯ МЕТА ЯКОГО БУЛА ПРИВЕРНУТИ УВАГУ ГРОМАДСЬКОСТІ ДО ПЕРЕВАГ МІСТА, ЯК В СЕРЕДИНІ ГРОМАДИ, ТАК  І ЗА ЇЇ МЕЖАМИ.

Ще у червні було проведене опитування громадськості на визначення переваг міста, у якому взяли участь понад 500 СЛАВУТЧАН. Результатибули викладені у вимогах Конкурсу.

Кожна робота, яка була допущена до Конкурсу, є унікальною і найкраще описує наше місто. Роботи пройшли півфінальне і фінальне голосування, в яких загалом набрали 1514 ГОЛОСІВ ГРОМАДЯН.

Окрім місцевих ЗМІ і соцмереж, Конкурс висвітлювали такі інформресурси, як:

  • Укрнет,
  • Портал Міжнародних молодіжних можливостей «Just up»,
  • Радіо «Поділля-Центр»,
  • Сайт «Є!»
  • «DepoХмельницький».

Нас підтримали також Хмельницьке РВ Асоціації міст України, Агенція розвитку місцевого самоврядування.

Разом з тим,  важливий момент, який варто розуміти всім славутчанам це те, що бренд – це не картинка, як багато хто думає. Бренд – це імідж міста, який не створюється за пів року і навіть за рік. Тому проведений Конкурс – це лише перша сходинка, а далі – це копітка робота над маркетингом нашого славного міста, до якого запрошуємо всіх і кожного славутчанина.

Оргкомітет