ОГОЛОШЕНО ПІВФІНАЛІСТІВ КОНКУРСУ НА КРАЩИЙ БРЕНД СЛАВУТИ

16 жовтня у Будинку Рад підвели підсумки першого етапу конкурсу на розробку бренду Славути.

Відкрив зібрання міський голова Василь Сидор, який висловив слова вдячності учасникам конкурсу, адже «представлені роботи – це унікальне бачення Славути, вдало втілене у логотип, гасло та концепцію».

Оголосив півфіналістів заступник голови оргкомітету з підготовки та проведення конкурсу на розробку бренду Славути, голова ГО «Ліга керівників і працедавців» Микола Дубіна. Як було повідомлено, до голосування були допущені усі роботи, які відповідають встановленим технічним вимогам.

Кожен з півфіналістів цього дня мав нагоду самостійно презентувати свою роботу присутнім. Зупинимося на кожній з них детальніше.

КОНКУРСНА РОБОТА 001. АВТОР – СОФІЯ ГРИЗОВСЬКА

Розроблений мною логотип базувався відповідях жителів Славути (Додаток 3 у положеннях) і має свою символіку.

Але і це не все – логотип побудований у вигляді щиту: древнього знаку, який символізує мудрість, силу, відвагу та готовність до випробувань.

Я обрала спокійні кольори для оформлення для того, щоб логотип гармонічно вписувався у будь-яке середовище і не викликав роздратування.

Концепція гасла досить проста: я просто подумала про те, що я відчувала, коли вперше потрапила до Славути. Це було щастя, свобода, спокій

002. АВТОРИ -КОСТЯНТИН САПОШКО, МИКОЛА ОЛІЙНИК

003. АВТОР – АЛІНА ПРУШИНСЬКА

004. АВТОР – АЛІНА ПРУШИНСЬКА.

007. АВТОР – ВІКТОРІЯ МАКСИМЧУК.

 В логотипі поєднала дві українські літери «С» (першу букву назви міста) блакитного та зеленого кольорів у вигляді рук.

У результаті поєднання вищезгаданих літер та їх розміщення між ними утворилася й латинська буква «S», що вважаю – позитивно, оскільки бренд Славути спрямований на просування іміджу міста не лише в Україні, а й за кордоном.

Руки символізують контакт людини із зовнішнім світом, кисті – контакт з людьми. Пальці ж пов’язують з інтелектом (зображені у вигляді крапель та листочків).

Зелені листочки демонструють нашу дивовижну природу.

Три краплі води – водні артерії міста.

Руки одна навпроти іншої означають довірливість, бажання йти на контакт, готовність Славути співпрацювати з іншими громадами, містами, країнами, інвесторами. Це оригінальний символ спілкування, довіри і справжньої дружби.

На мою думку, до цього символу причетний кожен славутчанин, адже ми РАЗОМ своїми ж РУКАМИ творимо майбутнє.

Бренд поєднав у собі найсильніші асоціації мешканців міста і його гостей і може  представляти Славуту в Україні й в усьому світі, а також він відповідає  стратегічному плану розвитку Славути.

Працюючи над створенням бренду, мені хотілося додати в життя славутчан яскравих відтінків та кольорів, вселити надію на таке ж майбутнє і щоб він спонукав тримати марку зберігаючи і примножуючи те, що ми маємо.

011. АВТОРИ – ОКСАНА ГРЕБЕНЬ, АНДРІЙ СОЛОВЙОВ.

Концепція логотипу побудована на основі:

  • результатів анкетування славутчан
  • розташування міста на мапі історико-етнографічних регіонів
  • волинської та подільської символіки

За результатами анкетування ми виділили основні риси міста, які стали рушієм у створенні даного логотипу. Жителі міста найчастіше згадували про те, що місто затишне, славиться своїми природними ресурсами (ліси, води) та щирими, привітними людьми. Нашим завданням стало зобразити ці особливості в комплексі візуальних символів, які точно і лаконічно передали б наш задум.

В основі логотипу лежить зображення сосен, доповнених зіркою, так званою «ружею». «Сосонка»- прадавній український символ, який дуже часто зустрічається в орнаментиці кераміки, текстилю, дерева, та може мати значення не тільки хвойних дерев, а й всієї земної зелені, відродження, приходу весни, вічності. Зірка (ружа) означає джерело життя, світло, любов. Це древній солярний знак, який є і зіркою, і хрестом, також має назви – Козацький хрест, Хрест Сварога, Око Рода, Камінь Алатир і т.д.

Наш логотип це з одного боку цілісний завершений символ, а з іншого боку це набір дрібніших символів, що повторюються 4 рази (4 сторони світу, 4 пори року, 4 стихії, 4 часи доби).

Основний символ вписаний у квадрат. Квадрат сам по собі є статичним знаком, але оскільки час не стоїть на місці, місто рухається, то квадрат поставлений на один з кутів. Таким чином зображення стає динамічним.

На кінцях зірки є крапки, які також додають руху та доповнюють наш логотип. Якщо придивитися до елементів зірок з крапками, то можна побачити спрощені фігурки людей, які стоять між деревами, підвівши руки вгору, таким чином з’єднуючись з соснами.

Зірка виконана у двох кольорах (синій, червоний), які перегукуються з кольорами прапора міста. Оскільки Славута розташована в межах Волинського та Подільського історико-етнографічних регіонів, то ці кольори означають Волинь (червоний) і Поділля (синій).

Наш візуальний знак бренду міста це водночас щось нове і сучасне, яке не втратило зв’язок з минулим. Зображення має сакральне навантаження зашифроване в символах, поєднавши які, ми отримали стильний логотип. Лаконічна форма, кольори, які гармонійно поєднуються в контрасті роблять логотип впізнаваним й таким, що легко запам’ятовується.

Далі голосування буде проходити у два етапи: півфінал – з 21 ЖОВТНЯ по 1 листопада, фінал – з 4 по 20 листопада. Проголосувати можна буде на порталі «Е-консультації» на офіційному веб-сайті міста – https://slavuta-mvk. gov.ua або через скриньки, які будуть знаходитися у Будинку Рад, ЦНАПі та міській бібліотеці для дорослих.

Отож запрошуємо усіх віддати свій голос за роботу, яка, на вашу думку, найкраще презентуватиме наше місто!

Прес-служба Славутського МВК