ВІДБУЛАСЯ РОБОЧА НАРАДА

26 січня міський голова провів робочу зустріч з суб’єктами надання адміністративних послуг, аби підбити підсумки роботи ЦНАПу у тестовому режимі та отримати пропозиції від працівників щодо покращення якості надання послуг.

«Центр надання адміністративних послуг має регіональне значення, адже до вас звертаються не лише жителі міста. Сьогодні я хотів би почути позитивні і негативні сторони, а також пропозиції покращення умов роботи, системи відношень та якості надання послуг. Ми зобов’язані зробити усе, аби стовідсотково всі послуги надавались через ЦНАП, щоб ви почувалися комфортно та мали усі умови для виконання своїх посадових обов’язків», – зазначив міський голова Василь Сидор.

Керуючий справами виконавчого комітету Славутської міської ради Вікторія Крута у своєму виступі відмітила, що Центр функціонує з 2014 року, надаючи великий спектр адміністративних послуг. Також було наголошено  на тому, що і надалі потрібно працювати над розширенням надання послуг.

Начальник ЦНАПу Анна Гав’юк представила презентацію та розповіла про роботу Центру:

– За минулий рік було опрацьовано 9101 звернення з надання адміністративних послуг,  з них відмовлено – 101, надано роз’яснення – 61, залишено без розгляду відповідно поданих заяв – 47 звернень.

Згідно з Законом України «Про звернення громадян» опрацьовано 1855 звернень громадян. З них 257 – усні, 1598 – письмові. Колективних звернень – 89.

На сайті місцевих петицій розміщено 32 петиції, з них 4 таких, які набрали необхідну кількість голосів. Запитів на отримання публічної інформації протягом 2016 року надійшло 113.

Станом на 30.12.2016 року в перелік входить 218 послуг (на 23% більше в порівнянні з минулим роком).

У Центрі надання адміністративних послуг, що знаходиться в новому сучасному приміщенні за адресою: м. Славута, вул. Миру, 102:

– працюють – державний реєстратор фізичних та юридичних осіб, спеціалісти бюро правової допомоги, управління праці та соціального захисту населення, відділу з питань реєстрації місця проживання, державного кадастрового реєстратора тощо;

–  налагоджена співпраця з 20 суб’єктами надання адміністративних послуг (структурними підрозділами виконавчого комітету та органами виконавчої влади);

– не використовуються принципи паралельного прийому як в ЦНАПі, так і безпосередньо суб’єктами надання адміністративних послуг;

–  розроблений журнал обліку справ з надання адміністративних послуг в електронному вигляді, що дозволяє швидко приймати відвідувачів, оперативного відслідковувати стан виконання справ, миттєво повідомляти про результати розгляду, здійснювати загальну та вибіркову аналітику та звітність;

– заявник може за один візит вирішити питання щодо реєстрації новонародженої дитини, одночасно взявши оновлену довідку про склад сім’ї та подати документи щодо призначення допомоги при народженні дитини;

–  документи подаються за принципом «єдиного вікна», можна вирішити максимальний спектр питань в одному приміщенні;

– зручний графік роботи (щоденно повний робочий день здійснюється прийом, середа – до 20.00, кожен день – без перерви на обід);

– є попередній запис на прийом до спеціалістів, можливість зареєструватися за телефоном, електронною поштою, через офіційний сайт Славутської міської ради;

– є можливість здійснення оплати за надання послуг в приміщенні ЦНАПу через банківський платіжний термінал;

– облаштована «дитяча зона», що  дозволяє батькам залишити дитину під час заповнення необхідних  документів;

– функціонує система відео спостереження, спрямована на відеофіксацію дій посадових осіб для уникнення будь-яких проявів корупції, відкритості і доступності влади, прозорості отримання заявниками необхідної інформації».

Опісля, власне розпочався діалог міського голови з колективом.

 

Відтак були озвучені такі проблемні питання:

– відсутність єдиного уніфікованого загальнодержавного переліку адміністративних послуг;

-неузгодженість в чинному законодавстві;

– занадто довгий термін виконання деяких послуг;

-відсутність належного фінансування системи адміністративних послуг з боку держави (органи місцевого самоврядування змушені власними силами шукати кошти для виконання функцій держави).

 

Обговорили також і пропозиції, серед яких:

-введення електронного журналу обліку з надання адміністративних послуг спеціалістами УПЗСН;

-оновлення інформаційних та технологічних карток адміністративних послуг;

– надання щотижневої інформації про роботу ЦНАПу в ЗМІ;

– запровадження електронної черги;

-запис інформаційних відеороликів суб’єктами надання послуг та їх трансляція в зоні очікування;

-забезпечення обладнанням для виготовлення паспортів громадян України у формі ID-карток;

-розширення спектру послуг та розміщення максимально можливої кількості суб’єктів надання адміністративних послуг в одному приміщенні

( розширення зони бек-офісу);

– вдосконалення програмних продуктів, які використовуються з метою швидкого та якісного обслуговування суб’єктів звернень;

– використання у роботі кращих практик в даній галузі,  т.ч. закордонного досвіду;

– створення бюро знахідок при ЦНАПі.

Прес-служба Славутського МВК.