Інформація про роботу із зверненнями громадян у виконавчому комітеті Славутської міської ради за 2014 рік

Звернення громадян відіграють особливу роль у забезпеченні постійного зв’язку між міською радою і громадою міста.
Виконавчий комітет Славутської міської ради у повному обсязі забезпечує можливість реалізації громадянами конституційного права на звернення. З цією метою вживаються заходи організаційного та інформаційно-аналітичного характеру з питань роботи із зверненнями громадян. Особлива увага приділяється виконанню Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».
Зокрема, для забезпечення постійного контролю у цьому напрямку на засіданні виконавчого комітету Славутської міської ради двічі на рік розглядається питання щодо організації роботи та стану роботи із зверненнями громадян до органів місцевого самоврядування.
З метою виявлення проблемних питань , які виникають в структурних підрозділах, управліннях виконавчого комітету Славутської міської ради по роботі із зверненнями громадян здійснюються планові перевірки, метою яких є надання методичної консультативної допомоги.
Протягом 2014 року до виконавчого комітету Славутської міської ради надійшло 671 письмових звернень громадян.
Основні питання, з яких звертаються мешканці міста, це питання, які стосуються соціального забезпечення, серед яких надання матеріальної допомоги на лікування. Так, протягом поточного року з питань соціального забезпечення звернулось 254 громадянина. Звертаються громадяни і з питань житлово-комунального господарства (235 звернень), питань житлової політики (33 звернення), працевлаштування (15 звернень) тощо. Часто для розгляду подібних звернень та для позитивного вирішення питань залучаються керівники комунальних підприємств, установ та організацій міста.
Громадяни звертаються і на особистий прийом до міського голови, який проводиться відповідно до затвердженого графіку. Так, протягом року особисто до міського голови звернулось 92 громадянина. Громадяни звертаються і до заступників міського голови. Протягом року до них звернулось 56 громадян.
У виконавчому комітеті Славутської міської ради функціонує телефонна лінія «Телефон довіри» (2-35-92), подзвонивши на яку громадяни також можуть залишити своє звернення для розгляду.
Щомісяця відбувається засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян, на розгляд якої виносяться найбільш актуальні питання роботи із зверненнями громадян, а також приймаються рішення по окремим зверненням громадян, які потребують детального вивчення.
Працівниками Центру надання адміністративних послуг виконавчого комітету Славутської міської ради щоденно надається консультативна допомога громадянам, які звертаються із своїми питаннями до виконавчого комітету.
З питань звернень до міського голови та його заступників особисто чи шляхом написання письмових заяв, скарг, пропозицій звертатись за тел.2-35-92, або за адресою: вул. Соборності, 15, каб. № 5, м. Славута.

Інформація підготовлена ЦНАП

Розміщенно в Без категорії