Фінансово-господарська діяльність КП «Славутське УВКГ»

Нещодавно у кабінеті міського голови відбулося чергове засідання балансової комісії, яка розглянула звіти фінансово-господарської діяльності за 2013 рік комунального підприємства «Славутське управління водопровідно-каналізаційного господарства». На даному засіданні заслухано керівника підприємства та працівників, відповідальних за їх економічну службу.
За 2013 рік Славутське управління водопровідно-каналізаційного господарства надало послуг по водопостачанню та водовідведенню на суму 12006 тис. грн., в т. ч ПДВ 6973 тис. грн., чистий дохід 10005 тис.грн., в т.ч. населенню 6973 тис. грн. В порівнянні з 2012 роком сума послуг збільшилась на 1891 тис. грн. Грошові показники зросли за рахунок зростання цін на послуги централізованого водопостачання та водовідведення для населення, бюджетних установ і інших споживачів.
За звітний період сплачено послуг на суму 11753 тис. грн., в т.ч населенням 6927 тис. грн.
Сплачені послуги:
– коштами 10740 тис. грн.
– взаєморозрахунками – 1012 тис. грн.
Сума сплачених послуг в порівнянні з 2012 роком, збільшилась на 1781 тис. грн. Собівартість наданих послуг з водопостачання та водовідведення за 2013 рік склала 9852 тис. грн. в т.ч по статтях витрат:
– матеріали -417 тис. грн.
– паливо -407 тис. грн.
– електроенергія 2915 тис. грн.
– заробітна плата з нарахуваннями – 5337 тис. грн.
– амортизація – 194тис. грн.
інші витрати – 582 тис. грн.
Значну питому вагу в витратах послуг займає електроенергія, що становить 29,6 % від усіх витрат та фонд оплати праці з нарахуваннями, що становить 54,2 % від усіх витрат. Собівартість наданих послуг в порівнянні з 2012 роком зросла на 1433 тис. грн., в т.ч
– по матеріалах на 110 тис. грн.
– по паливу на 11 тис. грн.
– по електроенергії на 221 тис. грн.
– по заробітній платі з нарахуваннями на 998 тис. грн.
– по амортизації на 16 тис. грн.
– по інших витратах на 77 тис. грн. Фактична собівартість послуг складає:
– з водопостачання – 5,60 грн. м.куб
– з водовідведення – 3,45 грн. м.куб
Населення відшкодовує лише 91,2 % фактичної собівартості послуг в т.ч
– з водопостачання – 89,8 %
– з водовідведення – 93,3 %
Від надання послуг населенню по водопостачанню та водовідведенню підприємство понесло збитків на суму 735 тис. грн.
Для покриття збитків від надання послуг населенню за 2013 рік підприємству надана дотація в сумі 395,6 тис. грн.
Від надання послуг бюджетним установам та іншим споживачам по водопостачанню та водовідведенню підприємством отримано прибуток на суму 887 тис. грн.
Доходи по міській лазні за 2013 рік склали 132 тис. грн., а витрати 319 тис. грн., збитки 187 тис. грн., інші доходи підприємства склали 884,7 тис. грн. з них:
– послуги ас. машини – 24,1 тис. грн.
– підключення до мережі – 43,4 тис. грн.
– проведення бактеріологічних досліджень – 3,4 тис. грн.
– транспортні послуги – 21,0 тис. грн.
– ремонт водопроводу – 348,7 тис. грн.
– дотація на відшкодування різниці в тарифах за надані послуги населенню -395,6 тис. грн..
– інші – 48,5 тис. грн.
– витрати по інших доходах склали – 275,8 тис. грн.
На фінансово – господарську діяльність підприємства вплинули інші операційні витрати, які не включаються до собівартості наданих послуг водопостачання та водовідведення, сума витрат за 2013 рік складає 169 тис. грн.
В цілому по підприємству за 2013 рік прибуток складає 457 тис. грн. За 2013 рік підприємством сплачено до державного бюджету ПДВ на суму 2009,4 тис. грн.:
– податків і зборів – 301,4 тис. грн. з них:
– плата за надра -142,9 тис. грн.
– спец використання прісної води – 79,7 тис. грн.
– екологічний податок – 72,8 тис. грн.
– земельний податок -6,0 тис. грн.
Станом на 01.01.20124р. кредиторська заборгованість становить 792 тис. грн. в т.ч заборгованість:
– за електроенергію 72 тис. грн.
– по бюджетних платежах 447 тис. грн. Дебіторська заборгованість складає 1230 тис. грн. в т.ч
– населення – 812 тис. грн.
– бюджетні установи і організації ~ 131тис.грн інші організації-193 тис. грн.
– пільги інвалідам ВВВ і чорнобильцям військовослужбовцям і багатодітним сім’ям -71 тис. грн.;субсидії – 23 тис. грн.
За 2013 рік нараховано:
– пільг – 797 тис.грн.
– субсидій – 180 тис.грн
За звітний період сплачено:
– пільг 778 тис.грн.
– субсидій 160 тис.грн.
Найбільше несплачених платежів по населенню. Для покращення ситуації напідприємстві необхідно забезпечити стовідсоткову поточну проплату і погасити борги минулих років за надані послуги.
Зважаючи на вищевикладене, як підсумок роботи балансової комісії міським головою Сидором В.Б. поставлені перед керівництвом Славутського УВКГ такі доручення:
1. Погасити заборгованість по бюджетних платежах в повному обсязі станом на 1.04 2014 р.
2.Надати розрахунки та пропозиції щодо перегляду тарифів для населення на водовідведення та водопостачання в сторону зменшення.
3.Пришвидшити вирішення питання по оформленню документації по землі, по очисних спорудах, що знаходяться за межами міста.
4. Продовжувати претензійну роботу з боржниками (зменшити обсяг дебіторської заборгованості).
5. Встановити в усіх відділах ліцензовані комп’ютерні програми. Підключити диспетчерську службу до комп’ютера.
6. Організувати автоматизований прийом викликів та заявок через комп’ютер до 01.04.2014р.
7. Продовжити роботу по встановленню засобів обліку споживання води в приватних секторах.
8.Підготувати та надати комплексну програму по покращенню якості води.
Прес-служба
Славутського МВК

Розміщенно в Без категорії