Фінансово-господарська діяльність комунального підприємства „Славутське житлово-комунальне об’єднання”

Структурний підрозділ ККП
Структурним підрозділом ККП за вивіз та утилізацію сміття нараховано доходів на суму – 399,7 тис.грн, які оплачені на 98,1%. Даний показник порівняно із відповідним періодом 2012 року зріс на 11,24% або 40,4 тис.грн.
Одночасно підрозділом для надання послуг з вивозу та утилізації сміття понесено витрат на суму – 665,6 тис.грн, даний показник порівняно із відповідним періодом 2012 року збільшився на 28,27 % або на 146,7 тис.грн за рахунок збільшення цін на матеріали та паливо, а також росту розміру мінімальної заробітної плати.
Виконано робіт на утримання та поточний ремонт доріг за 2013 року на – 521,5 тис.грн , які станом на 01.01.2014 року профінансовані на 51,9 % що в сумі складає – 270,7 тис.грн.
Витрати на обслуговування електромереж вуличного освітлення за звітний період склали – 238,1 тис.грн, які станом на 01.01.2014 профінансовано на 88,2 % порівняно із 2012 роком показник зменшився на 21,6 % або на 65,8 тис.грн.
Виконано робіт з вуличної санітарної очистки на суму – 820,6 тис.грн, профінансовано на 91,9%. Даний показник в порівнянні із 2012 роком зменшився на 60,4 тис.грн. або 7,4 % за рахунок економії витрат.
Утримується 4 кладовища. Витрати на утримання склали – 75,5тис.грн, які профінансовано на 64,8 %. Порівняно із звітним періодом 2012 року, витрати зменшилися на – 33,9 % .
Роботи з благоустрою міста виконано на суму – 533,9 тис.грн, профінансовано на 84,2 %. Порівняно із відповідним періодом 2012 року даний показник збільшився на 34,3 %.
Витрати на утримання безпритульних тварин за 2013 рік склали – 65,2 тис.грн та профінансовані на 80,4%, що в сумі становить – 52,4 тис.грн. Показник виконання робіт, порівняно із відповідним періодом 2012 року зменшився на 26,4%.
Витрати по функціонуванню та виконанню обов’язків центру «Спорт для всіх» за 2013 рік склали – 179,2 тис.грн та профінансовані лише на 35,8%, що в сумі становить – 64,1 тис.грн. Показник виконання робіт порівняно із відповідним періодом 2012 року збільшився на 2,6%.
Всього підприємством виконано робіт та здійснено витрат за 2013 рік по функції «Поточний благоустрій», «Утримання доріг» та «Спорт для всіх» 3049,8тис.грн. З них фактично профінансовано 2401,6 тис.грн., а це 78,7 % від фактично виконаних робіт.
Сума недофінансування з місцевого бюджету із-за недостатнього державного фінансування та недосконалої фінансової політики за 2013 рік складає – 648,2тис.грн, що прямо відноситься на збитки підприємства. У зв’язку з цим неможливо утримувати місто Славута у відповідному санітарному та благоустроєному стані, виконувати підприємством такі роботи, як: ямковий ремонт доріг, прибирання доріг, зимове утримання доріг, нанесення дорожньої розмітки, освітлення міста, різка дерев, косіння газонів.
Крім того, неповне фінансування вищевказаних робіт приводить до заборгованості по заробітній платі.
Дебіторська заборгованість, крім різниці в тарифах по ЖКО, станом на 01.01.2014 року складає – 6322,4 тис.грн, в порівнянні станом на 01.01.2013 року дану заборгованість підприємству вдалося зменшити на 1,14% або на 72,9 тис.грн , в тому числі :
Утримання будинків та прибудинкових територій зменшено на – 4,91% або 43,8 тис.грн
Теплопостачання зменшено на 5,6% або на 201,4 тис.грн
Вивіз та утилізація сміття зменшено на 2,1% або на 1,3 тис.грн
Кредиторська заборгованість за станом на 01.01.2014 року склала – 14632,2 тис.грн. дана заборгованість збільшилася на 39,7% або на 4155,9 тис.грн
Протягом звітного періоду 2013 року КП «Славутське ЖКО» здійснило оплату податків та внесків до державно цільових фондів на суму – 5871,9 тис.грн., у порівнянні з показником попереднього звітного періоду показник збільшився на 143,7 тис.грн. або на 2,5%.
Для покриття збитковості та отримання оборотних коштів підприємство спрямовує зусилля на отримання додаткових доходів шляхом виконання додаткових робіт. Так, станом на 01.01.2014 року ЖКО власними силами виконало роботи з поточного ремонту доріг м.Славута та їх профілювання, а також інші роботи підрядним способом на суму – 730,8 тис.грн, з них фактично профінансовано 88,1 %, що в сумі складає – 643,6 тис.грн.
В цілому збитки КП «Славутське ЖКО» за 2013 рік склали 4921,0 тис.грн, порівняно із відповідним періодом 2012 року показник збільшився на 29,4 %, що в сумі складає 1118,0 тис.грн
Зважаючи на вищевикладене, як підсумок роботи балансової комісії міським головою Сидором В. поставлені перед керівництвом КП „Славутське ЖКО” такі доручення:
1. Вжити заходів щодо своєчасного проведення розрахунків за спожиті енергоносії.
3. До 1 травня п.р. посилити роботу із жителями приватного сектору щодо складання з ними договорів на вивезення сміття.
4. Зважаючи на те, що сучасні енергозберігаючі технології є доволі дороговартісними, а державне фінансування на ці заходи практично відсутнє, розпочати підготовку відповідних грантових проектів для залучення додаткових коштів.
5. Проаналізувати споживання енергоносіїв, температурний режим за січень-лютий по будинках, де встановлені лічильники тепла, а також вивчити питання та надати пропозиції щодо оплати споживачами послуги з опалення місць загального користування в тих будинках, де є квартири з індивідуальним опаленням.
6. Відпрацювати питання по встановленню теплових лічильників на будинки розміщені за адресою: вул.Сокола 9, Здоров’я, 17, та на будинки, жителі яких зверталися з проханням по встановленню лічильників тепла.
7. Підготувати лист на НКРЕ по втратам (уточнивши, що саме входить до собівартості витрат енергоносіїв).

Прес-служба
Славутського МВК

Розміщенно в Без категорії