Уже довгий час регіони потерпають від непроведення платежів місцевих бюджетів органами державного казначейства. Така ситуація паралізує діяльність міст.
На рахунку казначейств місяцями «осідають мертвим грузом» кошти, які до кінця року мали би бути використані на потреби територіальних громад. Недоотримання цих коштів призупиняє виконання багатьох робіт, на які в міському бюджеті передбачаються реальні кошти.
Міські голови викручуються як можуть. В окремих вже і справді «крайні міри»: беруть все під чесне слово в борг, але в те «чесне слово» вже не вірять підприємці, бо у них робота з Податковою «під чесне слово» не проходить… У зв’язку з тим, що казначейство реально підриває авторитет міських рад, виконувати роботи у містах стає вкрай складно, адже суб’єкти господарювання більше не хочуть працювати з бюджетними установами.
Отож криза неплатежів боляче б’є як по комунальних підприємствах, так і по бізнесу, що ризикнув співпрацювати з органами місцевого самоврядування.
Виконавчим комітетом Славутської міської ради минулого року було проведено аж сім тендерів по придбанню спецтехніки, необхідної для вивозу євроконтейнерів під роздільне побутове сміття. Було обіцяно людям, що вже з травня 2013 року запрацює у місті роздільний збір сміття, було закуплено вже біля 80-ти євроконтейнерів. На превеликий жаль, ніхто не виявив бажання працювати з міськрадою так, як не хочуть мати справу з бюджетними коштами. Схожа ситуація виникла і по освітній галузі, де доводиться по декілька раз оголошувати тендер на закупівлю продуктів харчування для навчальних закладів. Для прикладу, повторно мають оголошувати тендер на закупівлю молока та масла із-за того, що бажання працювати виявив лише один підприємець, а це суперечить тендерному законодавству.
Ще 22 листопада 2013 року Хмельницький окружний адміністративний суд визнав протиправною бездіяльність Славутського управління державної казначейської служби України. Було закликано казначейство виконати постанову суду та здійснити оплату поданих виконавчим комітетом Славутської міської ради платіжних доручень. Проте ситуація залишилася незмінною і тому був направлений відповідний позов до апеляційного суду, який задовольнив вимоги міськради. Та й це рішення залишилося поза увагою, держказначейство і надалі не проводить платежі.
Як бачимо, недосконала робота казначейських служб робить кожний день органів місцевого самоврядування все гіршим і гіршим… Висловлюємо сподівання, що вищі державні органи влади з часом все-таки виведуть міські ради з глухого кута фінансових тенет, адже вони є лише заручниками недосконалої політики.
Власкор
MENUMENU
- Новини
- Оголошення
- Славутська громада
- Міський голова
- Міська рада
- Виконавчий комітет
- Адміністративні послуги
- Антикорупційна діяльність
- СКЛАД виконавчого комітету
- СТРУКТУРА , ЧИСЕЛЬНІСТЬ апарату виконавчого комітету
- Організаційна структура виконавчих органів
- Керівники структурних підрозділів виконавчого комітету
- Очищення влади
- План роботи
- Правила етики та моралі
- Проєкти рішень
- ПРАВИЛА внутрішнього трудового розпорядку
- Регламент
- Рішення виконавчого комітету
- Розподіл обов'язків
- Протоколи засідань виконавчого комітету
- Вакансії
- Підрозділи, підприємста
- Архітектура
- ДАБК
- ЖКГ
- Важлива інформація
- Дитячі та спортивні майданчики Славутської міської ОТГ
- Енергобаланс
- Комунальне майно
- Перелік об’єктів нерухомого майна
- Ми в facebook.com
- ОСББ
- Підприємства галузі
- План дій зі сталого енергетичного розвитку
- Програми галузі
- Правила благоустрою
- Протоколи зборів співласників багатоквартирних будинків
- Протоколи постійно діючої комісії для розгляду питань щодо відключення споживачів від систем централізованого опалення
- Перелік транспортних засобів
- Револьверний фонд
- Соціальний квартирний облік
- ТАРИФИ
- УВКГ
- ЖКО
- ССД
- Управління економічного розвитку
- Управління культури
- Управління освіти
- УСЗН
- Фінансове управління
- ЦНАП, ЗВЕРНЕННЯ
- ЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

