Інформація про роботу відділу звернень громадян виконавчого комітету Славутської міської ради за перше півріччя 2012року

Відділ звернень громадян виконавчого комітету Славутської міської ради роботу із зверненнями громадян проводить відповідно до вимог Закону України "Про звернення громадян", Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування" та інших нормативних актів.
За перше півріччя 2012р. на адресу виконавчого комітету Славутської міської ради звернулося 1255 громадян, що на 72 більше порівняно з відповідним періодом минулого року. Серед звернень переважають: письмових звернень – 701, усних – 50, колективних – 23.
Через органи державної влади вищого рівня надійшло 52 звернення громадян, що на 14 більше порівняно з відповідним періодом минулого року.
Мешканці нашого міста зверталися з проблемами, які стосувалися всіх сфер життєдіяльності міста, про що свідчить тематика питань порушених громадянами у своїх зверненнях, яка є доволі різноманітною. На першому місці перебувають звернення громадян з питань земельних відносин, кількість яких становить 272 звернення. Дані звернення пов’язані з оформленням громадянами права власності на земельні ділянки, надання дозволу на виготовлення проекту із землеустрою, а також вирішенням спірних питань, пов’язаних із самочинним будівництвом та добросусідськими відносинами.
Крім того, за звітний період надійшло 130 звернень з питань житлово-комунального та дорожнього господарства. Більшість звернень стосувалися якості надання комунальних послуг, незгоди з діючими тарифами на їх оплату, ремонту дорожнього покриття, благоустрою прибудинкових територій тощо. Варто зазначити, що до вирішення даних питань залучаються керівники комунальних підприємств, установ та організацій міста. Також велику кількість серед звернень становлять звернення щодо оформлення права власності на об’єкти нерухомого майна – 113 звернень, з питань архітектури та містобудування – 76.
Багато звернень стосувалися питань соціального забезпечення – 112 звернень. Серед них більшість звернень щодо надання одноразової матеріальної допомоги, а також визначення соціального статусу, призначення субсидій або ж роз’яснення тих чи інших норм законодавства щодо пільгових категорій населення.
Протягом звітного періоду, згідно із затвердженими графіками та у відповідності до порядку проведення особистого прийому громадян міським головою проводились особисті та виїзні прийоми громадян, на яких побувало 50 громадянин.
На особистих прийомах до міського голови громадяни зверталися за допомогою у вирішенні питань: земельних, житлових, житлово-комунального, дорожнього господарства, промисловості та будівництва, надання матеріальної допомоги та інших.
Робота зі зверненнями громадян знаходиться під постійним контролем, її результати періодично розглядається керівництвом виконавчого комітету, щоквартально висвітлюються на офіційному веб-сайті міської ради та у місцевих засобах масової інформації. Для забезпечення ефективної роботи за даним напрямком, питання щодо організації та стану роботи зі зверненнями громадян до органів місцевого самоврядування два рази на рік розглядається на засіданнях виконавчого комітету Славутської міської ради. Зокрема, в січні поточного року на черговому засіданні виконавчого комітету було розглянуто питання щодо роботи із зверненнями громадян за 2011 рік у виконавчому комітеті Славутської міської ради, в управлінні освіти, у Славутському міському управлінні праці та соціального захисту населення, у Славутському управлінні водопровідно-каналізаційного господарства, в КП «Славутське ЖКО», за результатами їх розгляду були прийнятті відповідні рішення.
Для покращення рівня взаємодії громадян з міською радою та її виконавчим комітетом за телефонним номером 2-35-92 було створено відкриту телефонну лінію для усіх мешканців міста, які мають бажання звернутися до міського голови зі своїми пропозиціями, проханнями та зауваженнями, на яку надійшло 15 звернень громадян. На всі дзвінки відповідають спеціалісти відділу звернень громадян, які в разі потреби одразу надають необхідні консультації. Щоденно інформація про одержані телефонні дзвінки подається міському голові для її розгляду та вирішення.
Для підвищення дієвості здійснення контролю за вирішенням питань, що порушують громадяни у зверненнях до міського голови, запроваджено в практику роботи автоматизовану систему обліку та реєстрації звернень громадян і контролю за вирішенням порушених у них питань.

Відділ звернень громадян

Розміщенно в Без категорії