На робочій зустрічі

18 жовтня у залі засідань Будинку рад відбулася робоча зустріч із суб'єктами господарювання, які провадять діяльність у сфері роздрібної торгівлі, ресторанного господарства та сфері послуг щодо обговорення питань, пов'язаних із веденням торговельної діяльності.
Перше питання, що виносилося на розгляд присутніх, стосувалося забезпечення виконання постанови Кабінету України № 878 від 29.09.2010 р. «Про здійснення розрахунків за продані товари (надані послуги) з використанням спеціальних платіжних засобів». Про це доповіла начальник відділу торгівлі та побутового обслуговування населення Наталія Колбасова:
– Відповідно до п. 14.7, ст. 14 Закону України «Про платіжні системи та переказ коштів в Україні» суб'єкти господарювання, які провадять діяльність у сфері торгівлі, надання послуг, громадського харчування та які відповідно до Закону повинні використовувати реєстратори розрахункових операцій, зобов'язані здійснити перехід на обов'язкове приймання спеціальних платіжних засобів для здійснення розрахунків за продані товари (надані послуги) до 31.12.2011 року.
Крім цього, присутніх на зустрічі було ознайомлено із змінами до Порядку провадження торгової діяльності та правилами торговельного обслуговування населення (постанова КМУ № 706 від 29.06.2011р.) та із проектом Закону України «Про внутрішню торгівлю».
Під час зустрічі відбулося обговорення проекту рішення сесії міської ради «Про внесення доповнень до рішення 8 сесії міської ради від 24.06.2011 року № 7-8/2011 «Про затвердження Положення про порядок отримання дозволу на розміщення та експлуатацію об'єктів роздрібної торгівлі, закладів ресторанного господарства та сфери послуг у м. Славута». Із цим ознайомила присутніх підприємців начальник управління економічного розвитку Галина Дарчик, яка зазначила, що з метою забезпечення належного естетичного вигляду, санітарного стану, відповідність приміщень до технічних норм об'єктів торгівлі, ресторанного господарства, сфери послуг, спеціальною комісією буде проводитися спеціальний моніторинг. Крім вищезазначених пунктів переліку, дане дослідження буде включати також і аналіз дотримання трудового законодавства, наявність документів дозвільного характеру, спеціальної підготовки обслуговуючого персоналу тощо.
Під час зустрічі обговорювалися й інші питання: про переваги здійснення розрахунків покупцями за товари (послуги) з використанням спеціальних платіжних засобів розповіла керуючий Славутською філією «ПриватБанк» Валентина Жарчинська. Інформацію про порядок сплати єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування надала представник Пенсійного фонду Світлана Ковальчук.
Із детальною інформацію про матеріали робочої зустрічі (проект ЗУ «Про внутрішню торгівлю», проект рішення сесії міської ради тощо) можна ознайомитися на офіційному веб-сайті Славутської міської ради та її виконавчого комітету www.slavuta-mvk.gov.ua

Розміщенно в Без категорії