Мета ЛОТу – підтримати кроссекторальні проєкти, які використовують цифрові технології у секторі Культурної спадщини під час створення культурно-мистецького продукту, зокрема диджиталізація фондів – музейних, архівних, бібліотечних; створення віртуальних музеїв – 3D-зйомка, 3D-обробка, 3D-моделювання, 3D–друк, 3D-мапування; віртуальна, доповнена, змішана реальність тощо. Підтримка проєктів, які сприяють збереженню культурної спадщини та української мови і їх ролі у формуванні унікальної національної ідентичності; підвищують конкурентоспроможність українського культурно-мистецького продукту та популяризують його серед глобальної аудиторії.
Загальний бюджет ЛОТу – 29 млн грн*
Мінімальна сума гранту (не може бути зменшена): 500 тис. грн
Максимальна сума гранту (не може бути збільшена): 2 млн грн
Для ЛОТу передбачено обов’язкове співфінансування у розмірі не менше 20% від суми проєкту.
У рамках ЛОТу підтримується тільки сектор культури та креативних індустрій «Культурна спадщина».
Пріоритети підтримки ЛОТу:
- Дослідження культурної спадщини, зокрема пошкодженої чи знищеної в ході російської агресії або тієї, що перебуває під загрозою, та популяризація її серед широкої аудиторії, в тому числі шляхом створення цифрових платформ та продуктів: нових вебсайтів (оновлення вже наявних), мобільних додатків, інтерактивних мап, розробка ігор, онлайн-квестів,3D-екскурсій тощо.
- Вивчення, збереження та популяризація нематеріальної культурної спадщини через нові форми та підходи.
- Використання кроссекторального підходу, запровадження інновацій та новітніх практик до вивчення, збереження та популяризації матеріальної та нематеріальної культурної спадщини.
- Створення інтерактивних бібліотечних та музейних просторів, впровадження архівних, бібліотечних та музейних послуг, доступних онлайн, зокрема цифровий квиток, віртуальний тур, квест онлайн, мобільні додатки для інтерактивної взаємодії архівів, бібліотек та музеїв з відвідувачами, створення широкого спектра активностей наживо та онлайн для маломобільних (інклюзивних) категорій населення, впровадження імерсивних технологій.