
Сьогодні, 23 вересня, міський голова Василь Сидор провів робочу нараду з начальником Славутської ДПІ ГУ ДПС у Хмельницькій області Володимиром Яремчуком, першим заступником міського голови Сергієм Микульським та представниками міського фінансового управління.
Мета зустрічі – координація дій щодо наповнення бюджету громади та погашення податкової заборгованості.
Наразі, окремі платники податків, які повинні сплатити понад 500 грн податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки та плати за землю, отримали рекомендовані листи з повідомленням про вручення.
Невдовзі всі інші громадяни міської територіальної громади отримають повідомлення-рішення про сплату зазначеного податку.
Нагадуємо, що суми зазначені в повідомленнях-рішеннях підлягають сплаті протягом 60 календарних днів. Податковим кодексом передбачено право податкових органів на нарахування штрафних санкцій та стягнення сум заборгованості в судовому порядку.
Тому, з метою забезпечення повноти наповнення місцевого бюджету зазначаємо, що якщо у власності громадян перебуває квартира (квартири), загальна площа яких перевищує 60 кв.м, житловий будинок (будинки), загальна площа яких перевищує 120 кв.м, а також, у разі володіння об’єктами нежитлової нерухомості чи земельними ділянками, але на даний час такими громадянами не отримано податкові повідомлення-рішення про сплату податку на майно, необхідно звернутися до органу податкової служби за місцем проживання (реєстрації), для проведення звірки даних.
Також Володимир Яремчук вкотре проінформував присутніх про продовження термінів одноразового добровільного (спеціального) декларування громадянами належних їм активів.
Славутська міська рада та Славутська ДПІ вдячна всім платникам, які в період дії воєнного стану своєчасно та в повному обсязі сплачують податки та сподівається на відповідальне ставлення до виконання податкових зобов’язань в подальшому.
Пресслужба Славутського МВК.