
Днями проведено аналіз фінансово-господарської діяльності КП «Славута-Сервіс» за 2021 рік.
Міський голова Василь Сидор відзначив роботу працівників підприємства в особі керівника Сергія Смерніна, адже зроблено дійсно багато попри виклики, що виникали:
«Першочергово на підприємство покладається багато завдань із забезпечення належного благоустрою громади. Взимку – це розчищення вулиць від снігу, підсипка протиожеледною сумішшю, весняно-літній період – це ремонт доріг, грейдерування тощо. Після зимового періоду питання доріг, як завжди, є найбільш актуальним. Однак принагідно хочу запевнити, що за покращення погодних умов роботи будуть розпочаті із максимальним залученням комунальних працівників і техніки.
Важливим питанням, над яким продовжить працювати підприємство – це подальше вдосконалення механізму із поводження з твердими побутовими відходами. Я вдячний славутчанам, які підтримують нас у цьому, адже у 2021 році нам вдалося зібрати рекордних для Славути понад 32 тонн пластику!
Озеленення, вуличне освітлення – це теж ті напрямки, над яким успішно працює «Славута-Сервіс». Водночас розуміємо, що є ще над чим працювати, тому, підсумовуючи роботу підприємства за 2021 рік, маємо й чіткий план дій на поточний рік».
КП «СЛАВУТА-СЕРВІС» У ЦИФРАХ
Станом на 01 січня 2022 р. комунальним підприємством «Славута-Сервіс» надано послуги з поводження із побутовими відходами для 13602 абонентів міста та 257 абонентів сіл Голики та Варварівка. У 2021 році вивезено 49,4 тис.м3 побутових відходів, що на 3 тис.м3 більше, ніж за аналогічний період минулого року. Зібрано та реалізовано 32,3 т пластику, що на 14,4 т (180%) більше, ніж минулого року. Видатки понесені на організацію збору та вивозу сміття від контейнерних майданчиків становлять 668,1 тис. грн.
З початку звітного року підприємством отримано власних коштів від основної діяльності в сумі 9960,5 тис. грн, в т.ч.:- 6575,5 тис. грн — за послугу з поводження з побутовими відходами,- 1052,7 тис. грн отримано за надані ритуальні послуги, – 1851,8 тис. грн — від реалізації деревини, – 146,1 тис. грн — отримано від реалізації ПЕТ-пляшки, – 203,4 тис. грн — за послуги транспорту,- 131,0 тис. грн – за оренду та прибирання території.
За цільовим призначенням підприємством за звітний період спрямовано фінансування на виконання програм:- «Організація благоустрою населених пунктів» виконано робіт на 19144,9 тис.грн. – «Регулювання чисельності безпритульних тварин» – профінансовано 555,6 тис.грн.
За програмою «Організація благоустрою населених пунктів» підприємством спрямовано:
– на забезпечення функціонування мереж зовнішнього освітлення – 2866,3 тис. грн, в т.ч. 1257,7 тис.грн — сплата за спожиту електроенергію вуличного освітлення,
– 1608,6 тис.грн — спрямовано на поточне утримання мереж, зокрема виконано роботи з реконструкції мереж вуличного освітлення чотирьох вулиць міста,
– витрати на утримання зеленого господарства – 2230,6 тис.грн, в т.ч. на 385 тис. грн придбано посадкового матеріалу,
– витрати на утримання об’єктів благоустрою – 4219,1 тис. грн,
– на поточне утримання доріг спрямовано 3321,2 тис.грн, в т.ч. утримання в зимовий період – 1085,8 тис.грн,
– проведено робіт з прибирання та санітарної очистки вулиць – 5121,3 тис.грн,
– на утримання кладовищ – 560 тис.грн,
– на утримання парку та пляжу – 288,1 тис.грн,
– витрати на обслуговування суб’єктів територіальної громади (с. Голики та Варварівка) – 309,9 тис.грн,
– на утримання лісового господарства понесено витрат у сумі 237,8 тис.грн.
За програмою «Утримання та розвиток автомобільних доріг» – виконано робіт (придбано матеріалів) на 2140,0 тис.грн. Проведено ямковий ремонт 28 вулиць міста. Відновлено 4451,8м2 асфальтного покриття, здійснено щебеневу підсипку окремих ділянок на 22 вулицях міста. 93,5% коштів, що виділяються за програмою, спрямовано на придбання матеріалів: придбано станом на 01 січня асфальтобетон 532,1 т на 1396,4 тис. грн, щебінь – 2185 т на 603,6 тис. грн.
Фінансовим результатом діяльності підприємства у звітному періоді 2021 року за балансовою звітністю став прибуток в сумі 794,9 тис.грн.
Протягом звітного періоду КП «Славута-Сервіс» здійснило оплату податків та зборів до державно-цільових фондів на суму 6648,4 тис.грн:
– Єдиний соціальний внесок – 3066,0 тис. грн.
– Прибутковий податок з громадян – 2695,2 тис. грн.
– Військовий збір – 228,1 тис. грн.
– Податок на прибуток – 22,1 тис. грн.-
Податок на землю – 42,6 тис. грн.
– Екологічний податок – 255,4 тис. грн.
– ПДВ – 339,3 тис. грн.
Станом на 01 січня дебіторська заборгованість підприємства становить 1402,2 тис. грн, кредиторська заборгованість за товари, роботи, послуги – 579,2 тис. грн.
НАДАНІ ДОРУЧЕННЯ:
За сприятливих погодних умов приступити до ремонту доріг громади.
Збільшити кількість контейнерів під роздільний збір сміття.
Розглянути можливість придбання установки із перероблення сміття у суміш, яку можна використовувати в роботах із благоустрою.
Вивчити питання щодо відкриття нового місця під притулок для тварин за межами міста.
Пресслужба Славутського МВК за інформацією КП «Славута-Сервіс»