«СТРАТЕГІЧНІ ЦІЛІ ТА ОРІЄНТИРИ НА ШЛЯХУ ДО НОВОЇ ЯКОСТІ ОСВІТИ»

Під такою назвою 25 серпня відбувся партнерський форум, організований управлінням освіти виконавчого комітету Славутської міської ради та КУ «Центр професійного розвитку педагогічних працівників» Славутської міської ради.

Такий захід – це своєрідний майданчик для формування простору нового мислення та нових сенсів для успішного впровадження реформаційних змін в освіті, консолідація зусиль науковців та освітянської громадськості, визначення стратегічних цілей та орієнтирів для розбудови якісної школи.

Привітала лідерів, які формують якісну громадську думку у сфері освіти та дала старт форуму начальник міського управління освіти Ельміра Перепелиця:

  • Останні роки – це період реформаційних процесів в освітній галузі, спрямованих на досягнення рівня найкращих світових стандартів. Вони мають забезпечити прискорення суспільного розвитку та досягнення відповідних висот у різних сферах, в тому числі і в освітній. За роки незалежної України проводилося десятки реформ, з’являлися нові державні стандарти, трансформувалися підходи та орієнтири до організації освітнього процесу. Відбулися зміни й у системі освіти Славутської міської територіальній громаді, на меті яких – досконалення її якості на всіх рівнях. Безумовно, центром усіх змін є педагог. Переконані, що сьогоднішній захід завдяки об’єднанню зусиль науковців, експертів з різних регіонів України та освітян нашої громади сприятиме професійному розвитку, набуттю нових компетентностей та впровадженню сучасних механізмів ефективного управління».

Із вітальним словом до учасників заходу звернувся міський голова Василь Сидор, зазначивши, що такий освітній захід – це ще один цінний досвід для нашої громади:

  • Історично склалося, що люди, які проживали на цій території,  були досить високого інтелектуального рівня. І зараз, у період сучасності, ми продовжуємо розбудовувати наш освітній простір, відштовхуючись від державних потреб та світових вимог. Нові освітні впровадження на території нашої громади, серед яких концепція Нової української школи, позитивно сприйняли і діти, і батьки, і вчителі. Із розумінням віднеслися до ще одного нового етапу – запровадженню профільної освіти. Ми намагалися створити максимально сприятливі умови для отримання учнями фахових знань, необхідних для продовження навчання у вищих навчальних закладах. Без сумніву, освітня галузь – це основа будь-якої держави. Освітянський процес – це система вертикалі державної влади та відповідних інститутів, які повинні розвивати й координувати цю галузь. Важливо, щоб держава брала пряму участь у фінансуванні освіти, а не перекладала свої повноваження на громаду. Завершуючи свій виступ, міський голова побажав усім гарного настрою та результативної роботи.

Цікавими та змістовними виступами поділилися й інші учасники загальної панелі «Якісна школа – виклики та перспективи», а саме:

Валерій Олійник – начальник управління державної служби якості у хмельницькій області.

Лариса Дарченко – методист дошкільної освіти Хмельницького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти (ХОІППО), автор науково-методичних доробок, публікацій.

Інна Зайонц – директор НВК «СЗОШ, ліцей «Успіх», пілотного закладу із впровадження інноваційного освітнього проєкту всеукраїнського  рівня щодо апробації Державного стандарту базової середньої освіти.

Олег Фасоля – кандидат педагогічних наук, експерт шведсько-українського проєкту «Підтримка децентралізації в Україні», автор наукових праць, публікацій. 

Оксана Кошка – завідувач науково-методичним центром професійного розвитку керівних та педагогічних працівників установ і ЗДО та ЗЗСО ХОІППО, тренер-експерт з проведення інституційного аудиту.

Наталія Зима – учитель хімії Хмельницького технологічного багатопрофільного ліцею з загальноосвітніми класами ім. Артема Мазура, співорганізатор «Клубу щасливих учителів»,  координатор та експерт численних (не)конференцій EdCamp, найкращий учитель України за версією «Global Teacher Prize Ukraine» 2020.

По завершенню загальної панельної дискусії, на базі НВК «СЗОШ, ліцей «Успіх» відбулася друга частина форуму – робота двох тематичних панелей, поділених на 16-ть локацій за такими напрямками: менеджмент управління, актуальні інструменти дошкільної освіти, дієві методи навчання в початковій школі, ефективні технології навчання, сучасні терапевтичні практики, STEM-освіта, інклюзивна освіта, інноваційна та проєктна діяльність у позашкіллі тощо.      

Пресслужба Славутського МВК