ОГОЛОШЕННЯ

про проведення конкурсного відбору власників житлових будинків садибного типу та власників квартир у багатоквартирних житлових будинках у Славутській міській територіальній громаді, яким буде надана фінансова підтримка на впровадження заходів з енергозбереження і термомодернізації. Виконавчий комітет Славутської міської ради повідомляє про проведення конкурсного відбору власників житлових будинків садибного типу та власників квартир у багатоквартирних житлових будинках у Славутській міській територіальній громаді, яким буде надана фінансова підтримка на впровадження заходів з енергозбереження і термомодернізації. Конкурс відбудеться: 18.05.2021 року о 10 год. 00 хв. за адресою: 30000, м. Славута, Хмельницької області, вул. Соборності, 7, І-пов., каб. № 10, тел. (03842)70535, тел./факс (03842) 7-12-33. Конкурсний відбір проводиться з метою визначення переможців – власників житлових будинків садибного типу та власників квартир у багатоквартирних житлових будинках, яким буде надано строкову фінансову поворотну допомогу на впровадження заходів з енергозбереження і термомодернізації. Кінцевий термін подання документів на вказаний конкурсний відбір – 15.05.2021 року. Вимоги до оформлення конкурсної документації: у письмовому вигляді; українською мовою; прошита; пронумерована; із копіями долучених документів. Конкурсна документація, що подається учасником для конкурсної комісії:

– заявка на ім’я голови комісії на участь у конкурсі на отримання фінансової підтримки в рамках Програми в двох екземплярах (встановленого зразка затв. Рішенням Славутської міської ради №11-5/2021 від 25.03.2021р. «Про затвердження Порядку виділення та використання коштів бюджету Славутської міської територіальної громади на фінансову підтримку власників  житлового фонду на виконання Програми впровадження заходів з енергозбереження і термомодернізації  у  приватних  житлових будинках садибного типу та багатоквартирних житлових будинках у Славутській міській територіальній громаді на 2021-2023 роки»;

– копія паспорту громадянина України – власника будинку садибного типу/ квартири;

– відомості про банківські реквізити, видані банком, на які можливе перерахування коштів поворотної фінансової допомоги;

– документи, необхідні для визначення платоспроможності учасника конкурсу (довідку з місця роботи учасника конкурсу із зазначенням доходу, одержаного за попередні 6 місяців, тощо);

– документ, що посвідчує право власності на житловий будинок/квартиру;

– довідку Головного управління ДПС у Хмельницькій області про відсутність заборгованості по сплаті податків, зборів та інших обов’язкових платежів;

– проєкт – ескізна пропозиція, виконана учасником конкурсу в довільній описовій та графічній формі, що дає змогу оцінити наміри учасника конкурсу щодо заходів з енергозбереження.

Обов’язковими критеріями під час визначення переможців конкурсу є:

–   відповідність проєкту пріоритетам, визначених Програмою;

– співфінансування проєкту з власних коштів власника (-ів), співвласників будинку чи квартири складають не менше 30% загальної вартості проєкту;

– кошти виділяються лише на закупівлю матеріалів для впровадження проєкту і не можуть бути виділенні для оплати робіт, послуг чи інших потреб;

– очікувана позика не перевищує 15000 (п’ятнадцять тисяч) гривень на один житловий будинок садибного типу або квартиру за однією заявкою та залишатиметься незмінною впродовж дії договору про надання поворотної фінансової допомоги. У разі зміни вартості проєкту під час його впровадження додаткові затрати покладаються на власника будинку садибного типу, або власника квартири.

Документи подаються за адресою: 30000 Хмельницька обл.  м. Славута, вул. Миру, 14а (приймальня КП «Славутське ЖКО») з 8:00 до 16:00 (крім суботи, неділі та святкових днів). Телефони для довідок: (03842) 7-29-40; (03842) 7-31-93; (097)1613646 Управління житлово-комунального господарства, енергозбереження, благоустрою та громадського порядку виконавчого комітету Славутської міської ради.