ПІДСУМУВАЛИ РОБОТУ КП «СЛАВУТА-СЕРВІС» ЗА 2020 РІК

27 січня відбулася балансова комісія за результатами діяльності КП «Славута-Сервіс» за 2020 рік. Аналіз проводили – міський голова Василь Сидор, фінансове управління та відділ внутрішнього аудиту Славутського МВК. Звітував – керівник підприємства Сергій Смернін.

Нагадуємо, що основними видами діяльності підприємства є благоустрій міста, утримання території, доріг міста у належному стані, надання послуг по вивезенню та захоронення твердих побутових відходів тощо.

Станом на 01 січня 2021р. комунальним підприємством «Славута-Сервіс» надано послуги з поводження з побутовими відходами для 13602 абонентів міста та 254 абонентів сіл Голики та Варварівка. Охоплено нарахуваннями  за надані послуги 98,4%  населення, крім того здійснюється нарахування для  521 суб’єкта господарської діяльності або для 98,5% від їх загальної кількості. Порівняно з початком року кількість абонентів серед населення зросла на 1703 осіб.

За 12 місяців 2020 року за вивіз та захоронення сміття нараховано доходів (без ПДВ) на суму – 5321,3тис. грн., тоді як собівартість наданих послуг з поводження з побутовими відходами на 01 січня 2021 року становить 5444,1 тис. грн. За звітний період підприємством понесено прямі збитки від надання послуги з поводження з побутовими відходами в сумі 122,8 тис.грн.

Збитковість надання послуги стала наслідком збільшення випадків накопичення  негабаритного сміття на контейнерних майданчиках (гілля, залишки рослин, ремонтні відходи тощо), що зобов’язало підприємство використовувати додаткові одиниці техніки та робочої сили.

З цього приводу міський голова доручив керівництву «Славута-Сервіс» завершити роботу щодо заключення договорів на вивіз та захоронення ТПВ, адже здійснювати надання послуг на договірних засадах – це вимога чинного законодавства, а також шукати шляхи зменшення втрат, мінімізації відходів, їх ефективного використання та отримання доходів.

Наступне питання, яке обговорили під час наради – вуличне освітлення. За інформацією КП «Славута-Сервіс», за звітний період на забезпечення функціонування мереж зовнішнього освітлення всього витрачено 2 451,6тис. грн., в т.ч. 721,5 тис. грн. – сплата за спожиту електроенергію вуличного освітлення, 1 730,1 тис.грн. – спрямовано на утримання мереж та виконання робіт із реконструкції мереж вуличного освітлення. Проведено реконструкцію 21 вулиці міста. У найближчих планах – виконати відповідні роботи на вул. П. Сагайдачного та Козацька.

Крім того, у ході наради підняли питання нестабільної тарифної політики держави та зростання цін на виробничу електроенергію, що негативно впливає на діяльність комунального підприємства.  

Так, до 01 грудня 2020р. ціна постачальника ТОВ «Хмельницькенергозбут» становила 2,85 грн/кВт, з 01 грудня 2020р. – 3,29 грн.

Оскільки закупівля електричної енергії для КП «Славута-Сервіс» відбувається у вигляді відкритих торгів, до остаточного заключення договорів із переможцем тендеру підприємство на цей період автоматично змушене буде перейти на постачальника «останньої надії» та сплачувати за 1 кВт електроенергії за ціною 4,47 грн., що на 35,9% більше грудневої ціни. 

Продовжується впровадження практики з роздільного збору твердих побутових відходів. За інформацією керівника підприємства Сергія Смерніна, на території громади облаштовано додаткових 5 контейнерних майданчика. Загалом на території громади облаштовано 135 контейнерних майданчика, на яких розміщено більше 500 контейнерів для змішаних відходів, з них для ПЕТ – 127.  

Голова міста наголосив, що потрібно продовжувати відпрацьовувати питання сортування відходів, зокрема, ПЕТ-тари, їх утилізації, налагоджувати збір і вивезення інших відходів, в тому числі великогабаритного сміття, ганчірʼя, будівельних відходів, а також запроваджувати нові практики у сфері управління відходами, вживати заходів щодо оптимізації маршрутів сміттєвозів, спільно працювати з населенням з метою максимального відсортовування сміття та зменшення його обʼємів для захоронення.

Також на нараді обговорили питання утримання безпритульних тварин. Завершено роботи із перекриття притулку. Наразі підприємством проводиться підготовка до конкурсного відбору щодо утримання притулку.

Підсумували зроблене та обговорили майбутні плани у сфері озеленення, догляду та збереженням у належному санітарному та естетичному стані зелених насаджень, облаштуванні зелених зон відпочинку, скверів, парків тощо. Зокрема, у планах завершити роботи із упорядкування території поруч із магазином «АТБ», спланувати подібні роботи на вул. Садова, Я. Мудрого,37 та біля «Епіцентру», продовжувати підсадку дерев, кущів та квітів, облаштування системи автоматичного поливу.

Серед іншого – силами підприємства проведено ямковий ремонт 25 вулиць міста, відновлено 4132 м2 пошкодженого покриття; здійснено щебеневу  підсипку 20 ґрунтових доріг.  

Протягом звітного періоду КП «Славута-Сервіс» здійснило оплату податків та зборів до державно-цільових фондів на суму 2277,8тис.грн.:

  • Єдиний соціальний внесок – 2421,1 тис. грн.;
  • Прибутковий податок з громадян – 2220,0 тис. грн;
  • Військовий збір – 186,9 тис. грн .;
  • Податок на прибуток – 44,1тис. грн.;
  • Податок на землю – 11,9 тис. грн.;
  • Екологічний податок – 241,2 тис. грн.

Дебіторська заборгованість по КП «Славута-Сервіс» станом на 01.01.2021 року складає 991,8 тис. грн., у тому числі поточна – 487,2 тис.грн.

За друге півріччя 2020 року вдалось зменшити дебіторську заборгованість на 145,2 тис.грн, або на 12,8%.

Зменшено і кредиторську заборгованість на 452,0 тис. грн.(56,4%),  на кінець звітного періоду  вона склала – 372,0 тис. грн.

У підсумку міський голова Василь Сидор зосередив увагу на тому, що підприємство повинно вчасно, своїми силами виконувати роботи із ремонту та будівництва доріг, підтримки благоустрою міста та громади, працювати над безперебійним та якісним наданням послуг, забезпечувати працівників належною оплатою праці за рахунок господарської діяльності, а також вживати заходи щодо фінансової стабільності та прибутковості підприємства.

Пресслужба Славутського МВК за інформацією КП «Славута-Сервіс»