До уваги громадян, які перебувають на квартирному обліку у виконавчому комітеті Славутської міської ради!

Відповідно до п.25 Правил обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов, і надання їм приміщень в Українській РСР, затверджених Постановою Ради Міністрів УРСР і Української республіканської ради професійних спілок від 11.12.1984 № 470, щороку в період з 1 жовтня по 31 грудня проводиться перереєстрація громадян,  які  перебувають  на квартирному обліку,  в  ході  якої перевіряються їх облікові дані.

Для проходження перереєстрації громадянам, які перебувають на квартирному обліку, необхідно поновити документи облікової справи, а саме:

  • довідку з місця проживання про склад сім’ї та реєстрацію всіх членів сім’ї, які перебувають на квартирному обліку, а також чоловіка/дружини (у разі одруження), якщо вони зареєстровані за іншим місцем проживання;
  • копії паспортів та довідок про присвоєння ідентифікаційних номерів громадянина, який перебуває на квартирному обліку,  та повнолітніх членів сім’ї;
  • копії документів про одруження, народження, смерть та інші документи, які засвідчують зміни у складі сім’ї;
  • копію свідоцтва на право власності та технічного паспорту на житло (при наявності);
  • копії документів, які дають право на включення громадянина, який перебуває на квартирному обліку, у пільгову чергу, завірені у встановленому порядку.

Прийом документів проводиться: пн-чт з 8:00 до 17:00 год. та пт з 8:00 до 16:00 год. (крім вихідних та святкових днів) за адресою: Центр надання адміністративних послуг, вул. Миру, 102, м. Славута, 30000.