
30 вересня у приміщенні ЗОШ № 1 відбулася педагогічна рада, на порядку денному якої розглянули питання організації освітнього процесу в умовах адаптивного карантину та вироблення подальших заходів, спрямованих на вдосконалення навчання та покращення його результатів.
Враховуючи те, що у цьому навчальному закладі навчається 965 дітей, перед педагогічним колективом стоїть важливе завдання: забезпечити належним чином навчання дітей, при цьому максимально дотримуючись визначених урядом правил та карантинних вимог.

Значних труднощів додало й невдоволення деяких батьків організацією навчання дітей в умовах карантину у цьому закладі, а саме його змішаної форми, що змусило керівництво та вчителів школи детально обговорити це питання, адже за цим стоїть – здоровʼя та безпека учнів.
«Після закінчення учнями двотижневого дистанційного навчання, ми проаналізували, наскільки якісно вони працювали. Як виявилося, не всі діти долучалися до дистанційного навчання, – зауважила директор ЗОШ № 1 Галина Болкун. – Прикро, що і батьки перестали бути партнерами в освітньому процесі, а зайняли позицію сторонніх спостерігачів. Тому, через відсутність спільного бажання працювати на результат, ми маємо певні труднощі. Ми запустили онлайн опитування батьків на тему, як вони бачать навчання своїх дітей в умовах адаптивного карантину та були здивовані результатами.

Найбільшу дискусію визвало питання до батьків «Чи згідні Ви, що необхідно продовжувати впроваджувати в закладі заходи щодо соціального дистанціювання, уникнення скупчень, спрямованих на мінімізацію контактування з іншими особами?» – у результаті 44% усіх респондентів, за якими стоять сотні дітей, не розуміють запроваджених у школі протиепідемічних заходів, які діють по всій країні. Їх важко переконати, що безпека учнів – це нагальне завдання педагогічного колективу.
Розібрали ще одне питання опитування – «Яка модель організації освітнього процесу в умовах адаптивного карантину найбільш оптимальна для нашого закладу?»: 46,5% батьків підтримало навчання в 2 зміни, 29,7% виступило за ту модель навчання, яку наразі використовують у навчальному закладі (змішана), решта – інші варіанти (навчання усіх разом, нічого не міняти, т.п).
«Виходячи з цього, є потреба зробити певні кроки у зміні підходів до організації навчального процесу», – додала Галина Болкун.
Зі свого боку, міський голова Василь Сидор наголосив, що потрібно знайти таке вирішення цієї проблеми, щоб при цьому забезпечити належне навчання дітей та максимально потурбуватися про їхню безпеку та здоровʼя.

«Батькам потрібно розуміти, що сьогодні вчителі працюють під подвійним фізичним і моральним навантаженням. Батьки теж повинні слідкувати та брати участь у навчанні та вихованні своїх дітей. Тому ця проблема потребує вироблення спільного підходу, який би задовольнив всі сторони. У будь-якому випадку в основі має бути повага. Особисто прошу батьків віднестися до цього із розумінням, допомогти вчителям та адміністрації школи відпрацювати максимально оптимальний механізм роботи, який би сприяв виконанню першочергових завдань – надання освітніх послуг, а також враховував нинішню ситуацію. Наші діти – це спільна робота і ми зобовʼязані цей виклик пройти», -особливо закцентував увагу Василь Богданович.

Начальник управління освіти Ельміра Перепелиця, звернувшись до присутніх, зупинилася на двох варіантах розвитку подій: або залишатися на змішаній системі навчання та переконувати батьків, що для ЗОШ № 1 в умовах карантину це найкращий спосіб захисту дітей, або ж відпрацьовувати двозмінне навчання тощо. «Сьогодні ви визначаєтеся – ви відповідаєте. Важливо враховувати, що, на жаль, відсутність дітей через захворювання на ГРВІ з кожним днем зростає», – підсумувала Ельміра Миколаївна.
Пресслужба Славутського МВК

