РЕКОМЕНДАЦІЇ СУБ’ЄКТАМ ГОСПОДАРЮВАННЯ В УМОВАХ КАРАНТИННИХ ОБМЕЖЕНЬ

В умовах карантинних обмежень, під час надання відповідних послуг на території Славутської міської ОТГ, субєкт господарської діяльності зобовязаний дотримуватись наступних рекомендацій:

1. Проведення температурного скринінгу всіх працівників перед початком робочої зміни з подальшим недопуском до виконання обов’язків працівників, в яких при проведенні температурного скринінгу виявлено температуру тіла понад 37,2° C або в яких було виявлено ознаки респіраторних захворювань. При проведенні вимірювань температури тіла контактними засобами вимірювання необхідно забезпечити обов’язкову дезінфекцію засобу для контактного вимірювання після кожного його використання.

2. Прийом клієнтів здійснюється виключно за попереднім записом з дотриманням часового інтервалу не менше 15 хвилин між відвідувачами для виключення контакту між ними. Очікування черги повинно здійснюватися ззовні приміщення з дотриманням принципів соціального дистанціювання (1,5 – 2 метра).

3. Двері закладу мають бути закриті для входу без запису. Біля дверей має бути можливість повідомити про прихід відвідувача (дзвінок, домофон тощо) та розміщена інформація про способи запису.

4. Перебування сторонніх осіб та очікування послуги клієнтами в закладі забороняється, за винятком не більше одного з батьків, які супроводжують малолітніх дітей, та/або осіб, що супроводжують осіб з інвалідністю.

5. На вході до приміщення потрібно обладнати місце для обробки рук антисептиками спиртовмісними з концентрацією активнодіючої речовини понад 60 % для ізопропилових спиртів та понад 70 % для етилових спиртів.

6. Допуск клієнтів у заклад та перебування у приміщенні дозволяється лише у засобах індивідуального захисту, зокрема респіраторі або захисній масці, так, щоб були покриті ніс та рот.

7. Працівники, що надають послуги, та інший персонал повинен обов’язково використовувати медичні маски або респіратор (без клапану) та одноразові рукавички.

8. Після кожного клієнта проводиться дезінфекція і поточне прибирання поверхонь, до яких торкаються клієнти, та дезінфекції інструментів багаторазового використання.

9. Обслуговування в закладах громадського харчування дозволяється виключно на виніс за попереднім замовленням та/або на літніх майданчиках під відкритим небом при умові забезпечення дотримання відстані не менше 1,5 – 2 метра стіл від стола та одно- двомісного розміщення клієнтів за одним столом.

10. Вхід відвідувачів до приміщень закладів громадського харчування забороняється.

11. Замовлення здійснюється дистанційно (телефоном, з використанням засобів телекомунікацій) або через спеціально облаштоване вікно (вхідні двері) закладу. Видача замовлень та розрахунок здійснюється через спеціально облаштоване вікно або через вхідні двері закладу.

12. Місце видачі замовлень та розрахунку повинно: унеможливлювати вхід відвідувачів до приміщень закладу;
мати можливості безготівкового (безконтактного) розрахунку;
бути обладнане столиком/поличкою для передачі замовлення без особистого контакту з клієнтом.

13. Адміністрація/персонал самостійно забезпечує та контролює виконання умов з недопущення черг та скупчень навколо місць видачі замовлень. Біля місць потенційного скупчення людей повинно бути нанесено відповідне тимчасове маркування для перебування в черзі з дотриманням дистанції між клієнтами не менше 1,5 – 2 метра.

14. Працівники, що видають замовлення та здійснюють розрахунок, повинні бути одягнені в медичні маски або респіратор та одноразові рукавички.

15. Меню повинні бути розміщені для ознайомлення поруч з місцем видачі замовлень. Видача клієнтам меню заборонена.

16. Видача замовлень здійснюється виключно в одноразовому посуді та в закритій тарі.

17. Суб’єкт господарської діяльності повинен забезпечити: працівників п’ятиденним запасом засобів індивідуального захисту та дезінфікуючих засобів і організувати контроль за їх використанням;
інформування клієнтів щодо встановлених обмежень та умов обслуговування при вході до закладу, при проведенні телефонних записів та на офіційних сторінках в мережі Інтернет та соціальних мережах; нанесення відповідного тимчасового маркування, в тому числі і поза межами закладу, з метою уникнення скупчення перед входом та дотримання умов перебування в черзі з дотриманням дистанції між клієнтами не менше 1,5 – 2 метра; вологе прибирання з використанням миючих та дезінфекційних (в кінці зміни) засобів і провітрювання не рідше ніж кожні 2 години та після закінчення робочого дня / зміни;
тимчасове відсторонення від роботи осіб з групи ризику (особи, які досягли 60-річного віку, особи, які мають хронічні захворювання, що пригнічують імунітет).

18. Працівники зобов’язані: регулярно мити руки з рідким милом або обробляти їх спиртовмісними антисептиками не рідше ніж раз на 3 години та після відвідування громадських місць, використання туалету, прибирання, обслуговування тощо; прикривати рота та носа при кашлі та чханні зігнутою рукою в лікті або одноразовою серветкою; утримуватись від дотиків обличчя руками; утримуватись від контактів з особами, що мають симптоми респіраторних захворювань – кашель, лихоманка, ломота в тілі тощо;
самоізолюватись у разі виникнення симптомів респіраторних захворювань.

Оперативний штаб боротьби з наслідками НС Славутської ОТГ