ЯК МІСЬКІ СЛУЖБИ ПРАЦЮЮТЬ ПІД ЧАС КАРАНТИНУ

З 12 березня до 3 квітня на території України діє карантин через коронавірус COVID-19. Закрито для навчання заклади освіти, і влада на різних рівнях рекомендує людям без потреби не виходити на вулицю. Як вплинув карантин на роботу міських служб?

Славутський ЦНАП. Для відвідувачів тут розроблені наступні правила: відвідувати Центр у випадку крайньої необхідності та у захисних масках (респіраторах); звернення громадян залишати у скрині для кореспонденції, що при вході до будівлі; дозволено одночасно перебувати у відкритій частині ЦНАП не більше 10 осіб із дотриманням дистанції відстані не менше 1 метра; за можливістю отримувати результати розгляду справ у електронній формі або через засоби поштового звʼязку.

Здійснюється дезінфекція приміщення.

Управлінням соціального захисту населення надаються всі передбачені законодавством види соціальних допомог, пільг та компенсацій. Максимально переведено роботу з отримувачами усіх видів допомог на віддалений доступ із застосуванням електронних комунікацій та технологій, телефонних перемовин та листування. Всі працівники виконують свої функції в повному обсязі.

Жодних змін щодо механізму та термінів соціальних  виплат, за повідомленням Мінсоцполітики, не відбудеться. Рівень оплати за житлово-комунальні послуги і наявність або відсутність заборгованості не впливає на право одержання призначених субсидій протягом терміну їх отримання, тобто до завершення поточного опалювального періоду.

КУ «Славутський територіальний центр соціального обслуговування» організовано систематичне відвідування підопічних з метою обмеження переміщення таких осіб в публічних місцях та організаціях. Самотнім людям похилого віку, які перебувають на соціальному обслуговуванні, надаються усі необхідні соціальні послуги, вони забезпечені продовольчими товарами та предметами першої необхідності. Посилено інформаційно-роз’яснювальну роботу з підопічними терцентру щодо дотриманння санітарно-гігієнічних норм і правил запобігання зараженню інфекцією. Доступ до приміщення управління та територіального центру обмежений.

Управління соціального захисту населення та КУ «Славутський територіальний центр соціального обслуговування» працюють в штатному режимі.

В установах культури Славутської міської ОТГ також вживаються заходи щодо запобігання поширенню коронавірусу, а саме призупинено проведення всіх масових заходів, робота гуртків та творчих колективів тощо, проводяться профілактичні та протиепідемічні заходи.

На період карантину в закладах освіти заборонено проведення освітніх, культурних, спортивних та інших масових заходів та відвідування закладів освіти її здобувачами.    

Відповідно до наказу МОН від 16 березня 2020 року № 406 «Про організаційні заходи для запобігання поширенню коронавірусу COVID-19»  встановлено режим підвищеної готовності підсистеми навчання здобувачів освіти та працівників діям у надзвичайних ситуаціях відповідно до підпункту 2 пункту 13 Положення про функціональну підсистему навчання дітей дошкільного віку, учнів та студентів діям у надзвичайних ситуаціях (з питань безпеки життєдіяльності) єдиної державної системи цивільного захисту, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 21 листопада 2016 року № 1400.

92% працівників переведено на гнучкий (дистанційний) режим роботи, організовано освітній процес із використанням технологій дистанційного навчання. Забезпечено проведення профілактичних та дезінфекційних заходів, чергування працівників, догляд за будівлями.

Призупинено проведення особистого прийому громадян посадовими особами управління освіти, керівниками закладів освіти, відтерміновано проведення атестації педагогічних працівників закладів освіти. 

Робота комунальних підприємств у період введення додаткових запобіжних заходів протидії поширенню коронавірусу – важливе питання, адже це стратегічні обʼєкти, які відповідають за якісне та безперебійне надання життєво необхідних послуг славутчанам.

Так, КП «Славутське ЖКО», КП «Славута-Сервіс» та КП «Славутський УВКГ» працюють у звичайному режимі, проводять роботу із абонентами за винятком деяких карантинних заходів. Обмеження стосується щодо кількості людей у пунктах прийому платежів та абонентських відділах. Працівники підприємств оснащені засобами захисту (маски та рукавички). Постійно проводиться вологе прибирання із застосуванням засобів дезинфекції та провітрювання, а також інформаційно-розʼяснювальна робота із громадянами через розміщення оголошень. 

Для забезпечення безперебійної та системної роботи з комунальними підприємствами надаємо контактні телефони диспетчерів:

КП «Славутське ЖКО» – 068-729-57-31, (0-3842) 7-33-00.

КП «Славутське УВКГ» – 096-282-44-78 (для зручності абонентів в абонентському відділі підключено додатковий телефонний номер: 068 -221-63-35).

КП «Славута-Сервіс» – 068-069-88-82.

Просимо поставитись до обмежувальних карантинних заходів із розумінням, без крайньої необхідності не відвідувати служби та підприємства. У разі ознак респіраторного захворювання відразу звертатися до сімейного лікаря.

Будьте здорові та бережіть себе!

Пресслужба Славутського МВК