Порядок проставлення апостиля

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 4 листопада 2015 №890 “Деякі питання забезпечення запровадження електронного сервісу з проставлення апостиля”, наказу Міністерства юстиції України “Про впорядкування відносин з проставлення апостиля та підготовки документів для їх консульської легвлізації” від 11.11.2015 №2268/5 з 20 листопада 2015 року запроваджено електронний сервіс проставлення апостиля на офіційних документах, що видаються органами юстиції та судами, а також на документах, що оформляються нотаріусами України, і надалі будуть використовуватися за кордоном. 

Перелік відділів  державної реєстрації актів цивільного стану Хмельницької області, уповноважених на прийняття документів для проставлення АПОСТИЛЯ

Відділ державної реєстрації актів цивільного стану Білогірського районного управління юстиції у Хмельницькій області

 смт. Білогір'я,
вул. Шевченка, 44

Відділ державної реєстрації актів цивільного стану Віньковецького районного управління юстиції у Хмельницькій області

смт. Вінківці,
вул. Котляревського, 29

Відділ державної реєстрації актів цивільного стану Волочиського районного управління юстиції у Хмельницькій області

 м. Волочиськ,
вул. Незалежності, 88

Відділ державної реєстрації актів цивільного стану Ізяславського районного управління юстиції у Хмельницькій області

м. Ізяслав,
вул. Жовтнева,16-А

Відділ державної реєстрації актів цивільного стану Летичівського районного управління юстиції у Хмельницькій області

смт. Летичів,
вул. 50-ти річчя Жовтня, 14/1

Відділ державної реєстрації актів цивільного стану Новоушицького районного управління юстиції у Хмельницькій області

смт. Нова Ушиця,
вул. Подільська, 33 А

Відділ державної реєстрації актів цивільного стану Полонського районного управління юстиції у Хмельницькій області

м. Полонне,
вул. Л.Українки, 114 А

Відділ державної реєстрації актів цивільного стану Старокостянтинівського районного управління юстиції у Хмельницькій області

 м. Старокостянтинів,
пров. Подільський, 2

Відділ державної реєстрації актів цивільного стану Теофіпольського районного управління юстиції у Хмельницькій області

смт. Теофіполь,
вул.Небесної Сотні, 42

Відділ державної реєстрації актів цивільного стану Нетішинського міського управління юстиції у Хмельницькій області

 м. Нетішин,
вул. Шевченка, 3

Відділ державної реєстрації актів цивільного стану по місту Кам'янець-Подільському міськрайонного управління юстиції у Хмельницькій області

 м. Кам'янець-Подільський,
вул. Гунська, 10

Відділ державної реєстрації актів цивільного стану  Славутського міськрайонного управління юстиції у Хмельницькій області

м. Славута,
вул. Я.Мудрого, 64

Відділ державної реєстрації актів цивільного стану Управління державної реєстрації Головного територіального управління юстиції у Хмельницькій області

 

 м. Хмельницький,
вул. Тернопільська, 13/2

Прийняття вказаних документів проводиться: відділом державної реєстрації актів цивільного стану Управління державної реєстрації Головного територіального управління юстиції у Хмельницькій областіз понеділка по п'ятницю у години прийому згідно графіку роботи, відділами державної реєстрації актів цивільного стану у містах Волочиськ, Ізяслав, Кам’янець-Подільський, Нетішин, Полонне, Славута, Стакостянтинів, у селищах Білогір’є, Віньківці, Летичів, Нова Ушиця, Теофіполь,   – з вівторка по суботу у години прийому згідно графіку роботи.
За надання послуг з проставлення апостиля встановлена плата: для громадян   України,   іноземних   громадян   та   осіб  без громадянства – 3 неоподатковувані мінімуми доходів громадян (51 грн.); для юридичних  осіб  –  5  неоподатковуваних  мінімумів доходів громадян (85 грн.). Від унесення  плати  звільняються  інваліди 1-ої і 2-ої груп, інваліди Великої Вітчизняної війни,  громадяни,  які  належать  до першої  категорії  потерпілих унаслідок Чорнобильської катастрофи, та діти-сироти у разі  проставляння  апостиля  на  документах,  що стосуються безпосередньо цих громадян.
Плата  за надання  адміністративної  послуг  з проставляння апостиля перераховується до загального фонду державного бюджету:   
Банк отримувача: ГУДКСУ у м. Києві
Код банку отримувача: 820019
Одержувач коштів: ГУК у м. Києві
Код отримувача (код за ЄДРПОУ): 37993783
Рахунок отримувача: 33214879700001
Призначення платежу: за проставлення апостиля, код платежу 22012500

Проставлення апостиля здiйснюється за заявою будь-якої особи, яка подає вiдповiдний документ, шляхом її особистого звернення до відділу державної реєстрації актів цивільного стану. Для проставлення апостиля заявник пред’являє документ, що посвiдчує його особу, та подає: оригiнал документа, на якому проставляється апостиль, або його копiю, засвiдчену в установленому порядку; документ про оплату послуги з проставлення апостиля. Документом, що підтверджує внесення плати, є квитанція, видана банком, платіжне доручення з відміткою банку, квитанція з платіжного термінала, квитанція (чек) поштового відділення зв’язку. У разi коли заявник звiльнений вiд оплати послуг з проставлення апостиля, він пред’являє документ, що пiдтверджує право на звiльнення вiд сплати. Заява формується, реєструється і разом з електронними  копiями документiв розмiщується в Електронному реєстрi апостилів за допомогою програмних засобiв його ведення.
Документи, поданi для проставлення апостиля, розглядаються Мiнiстерством юстицiї України  у строк до 2 робочих днів. У разі необхідності отримання зразка підпису, відбитка печатки та/або штампа, а також здійснення перевірки документів про державну реєстрацію актів цивільного стану у випадках відсутності відомостей про них у Державному реєстрі актів цивільного стану громадян та/або виникнення сумніву щодо їх достовірності строк розгляду документів на проставлення апостиля може бути продовжено до 20 робочих днів.
За результатом розгляду заяви та поданих документiв посадова особа Мiнiстерства юстицiї України проставляє апостиль або вiдмовляє у його проставленнi, формуючи за допомогою програмних засобiв ведення Реєстру вiдповiдний електронний документ з накладенням власного електронного цифрового пiдпису та проставленням на документ електронного цифрового пiдпису (печатки) Мiнiстерства юстицiї України. Вiдомостi про проставлення апостиля або про вiдмову у його проставленнi вносяться до Реєстру.
Посадова особа відділу державної реєстрації актів цивільного стану вiдповiдно до Правил вiзуалiзує на паперi апостиль, сформований за допомогою програмних засобiв ведення Реєстру у формi електронного документа, з обов’язковим прикрiпленням  марки апостиля встановленого зразка. Документи з апостилем або відмова в його проставленні, видаються заявнику або iншiй особi, зазначенiй заявником у заяві, на пiдставi вiдповiдної довiреностi, наданiй такiй особi заявником.

 

ПОРЯДОК
ЛЕГАЛІЗАЦІЇ ДОКУМЕНТІВ, ВИДАНИХ ВІДДІЛАМИ ДЕРЖАВНОЇ РЕЄСТРАЦІЇ АКТІВ ЦИВІЛЬНОГО СТАНУ

Документи,  що видаються відділами державної реєстрації актів  цивільного  стану Хмельницької області і надалі будуть подаватися для консульської легалізації для подальшого використання за кордоном, після звірки відповідності підпису посадової особи та відбитка печатки відділу державної реєстрації актівцивільного стану, проставлених на документах про державну реєстрацію актів цивільного стану, наявним зразкам, засвідчуються відділом державної реєстрації актів цивільного стану Управління державної реєстрації Головного територіального управління юстиції у Хмельницькій області, що знаходиться за адресою:

29018, м.Хмельницький, вул.Тернопільська,13/2 (1-й поверх, праве крило)

 Прийом документів провадиться при пред′явлені заявником особистого паспорта у вівторок і четвер (окрім вихідних і святкових днів) з 9.00 до 13.00. Видача засвідчених документів провадиться у вівторок і четвер з 15.00 до 17.00. Термін розгляду  документів  про  державну  реєстрацію  актів цивільного  стану,  поданих  для  засвідчення підпису реєстратора,  –  один робочий день.  У разі   відрядження, хвороби,    довготривалої    відпустки посадових осіб – начальника, заступника начальника відділу державної реєстрації актів цивільного стану Управління державної реєстрації Головного територіального управління юстиції у Хмельницькій області, які здійснюють перевірку достовірності документів про державну реєстрацію актів цивільного стану та засвідчують їх для подальшого використання за кордоном, термін розгляду документів про  державну реєстрацію актів цивільного стану – до п'яти робочих днів.

Офіційні документи, що будуть представлятися на території держав, які не приєдналися до Конвенції 1961 року, легалізуються  Міністерством закордонних справ України (Департамент консульської служби), що знаходиться за адресою:
м. Київ, Велика Житомирська, 2,
Прийом документів:         щоденно, окрім вихідних і святкових днів,
з 9.00 до 12.00
Видача документів:          з 16.00 до 17.00

Розміщенно в Без категорії