Логопедичний майстер-клас

Мовленнєва діяльність дітей формується у процесі пізнання навколишнього, спілкування з оточенням. Правильна вимова звуків дуже важлива. Вона допомагає дитині встановлювати контакти з іншими дітьми, вільно передавати свої думки і бажання, сприяє успішному навчанню у школі
Проте є діти в яких в наслідок захворювання, ослабленого здоров’я, аномалії в будові відповідних органів, несприятливого оточення та інших причин мовленнєвий розвиток відбувається з певним запізненням, або з відхиленням від норми. У дітей під впливом різних факторів формується, а згодом закріплюється неправильна вимова звуків.
З дітьми, які мають порушення звуковимови необхідно обов’язково проводити корекційну роботу. В ДНЗ №7 «Дюймовочка» цим займається вчитель-логопед вищої категорії Ковальська Лариса Сергіївна. У своїй роботі вона використовує сучасні та ефективні методи і прийоми корекційної роботи. Логопед Лариса Сергіївна, не тільки виправляє дефекти вимови, а й допомагає дітям розширити словниковий запас, формує вміння складати розповіді і правильно оформляти висловлювання з точки зору граматики. Вона вміє впіймати індивідуальні особливості дитини, встановити з ними довірливі стосунки, залучити до цікавих ігор, підбадьорити і заспокоїти.
Важлива роль у формуванні особистості дитини, зокрема в розвитку її мови, належить сім`ї. Тому дуже важливо, щоб всі ті навички набуті з логопедом, закріплювалися в дома з батьками.
Як це правильно робити Лариса Сергіївна, показала на змістовному і цікавому майстер-класі для батьків, що називався «Вмілий і слухняний язичок», де батьки мали можливість практично виконувати всі вправи та ігри, для виправлення звуковимови, разом з своїми дітьми.
Майстер-клас розпочався загадково. В святково прибраний зал прилетіли гості – зимуючі птахи – діти логопедичної групи. Разом з батьками вони виконували вправи з артикуляційної гімнастики для язичка, вправи для розвитку дрібної моторики рук. Адже відомо, що розвиток мовлення дітей безпосередньо залежить від сформованості тонких рухів пальців рук, вправи для розвитку слухової уваги. Учасники майстер-класу навчилися розслаблятися з допомогою релаксації і зображати різні емоції та стани. Для закріплення правильної вимови звуків діти розповідали скоромовки, чистомовки, вірші.
В кінці майстер-класу Лариса Сергіївна наголосила, що перше і основне правило, щоб навчити дитину правильно говорити – потрібно подавати хороший приклад; багато розмовляти з малюками: коментувати все, що робите, описувати свої почуття і емоції, залучати дітей до ігор, читати книжки, розучувати пісні, скоромовки, вірші і результат не змусить чекати.
Т. Новіцька, вихователь-методист ДНЗ №7 «Дюймовочка»

Розміщенно в Без категорії