Інформація

Зовнішні та внутрішні транспортні зв’язки міста здійснюються залізничним і автомобільним транспортом.
Транспортний зв'язок міста з обласним центром забезпечується автобусним сполученням. Зв'язок з іншими населеними пунктами Хмельницької області та інших регіонів України забезпечується автобусним та залізничним сполученням.
Місто має автобусний зв'язок з містами Брест, Луцьк, Рівне, Хмельницький, Камянець- Подільський, Чернівці.
Через місто проходить Південно-Західна залізниця.
В місті діють 5 маршрутів автобусної мережі загального користування, на яких щоденно працює 13 автобусів. Маршрути обслуговують 6 приватних перевізників з якими укладені договори на перевезення пасажирів автомобільним транспортом терміном на п’ять років.
Окремим пунктом договорів визначено обов’язок кожного перевізника забезпечувати перевезення пільгових категорій громадян в режимі «пільгових рейсів», згідно тимчасового механізму, якій введено в дію в якості експерименту.
Даний механізм перевезення пільгових категорій громадян дав змогу зняти соціальну напругу в місті та розвантажити пасажирський транспорт, який став працювати злагоджено і стабільно.
Поряд із цим не обмежуються права осіб, які користуються пільгами, оскільки пільгові перевезення здійснюються регулярно, згідно графіку, що складений з урахуванням пропозицій пільгових категорій населення.
Для порівняння, кількість «пільгових місць» в одному автобусі в інших містах України складає: м. Київ – 0; м. Дніпропетровськ – до 2-х пільгових місць на один рейс в одному напрямку руху; м. Рівне – до 2-х пільгових місць на один рейс в одному напрямку руху; м. Хмельницький – до 2-х пільгових місць на один рейс в одному напрямку руху; м. Старокостянтинів – згідно механізму в режимі «пільгових рейсів».
Станом на 1.07.2012 року, вартість проїзду в автобусах по місту Славута складає 1 гр. 50 коп., що є однією з найнижчих в Україні.
Для порівняння, у 2011 році, вартість проїзду в автобусах інших міст України складала: м. Шепетівка – 1 гр. 75 коп.; м. Старокостянтинів – 2 гр.; м. Хмельницький – 2 гр; м. Рівне – 2 гр.; м. Львів – 2 гр.; м. Дніпропетровськ – 3 гр; м. Київ – 2 гр. 50 коп.
Згідно актів звірок протягом першого півріччя 2012 року перевезено 461,188 пільгових та 929,520 платних категорій громадян. Нараховано до відшкодування – 653,592 гр. Профінансовано – 349,193 гр.
У зв’язку із зверненням батьків учнів шкільних та позашкільних навчальних закладів міста щодо продовження часу дії пільгового тарифу на проїзд учнів загальноосвітніх шкіл та навчально-виховних об’єднань, час дії пільгового тарифу продовжено до 19-ї години.
У зв’язку із зверненням дирекції територіального Центру соціального обслуговування населення вирішено питання щодо безкоштовного проїзду 21-го соціального працівника під час виконання ними обов’язків по догляду за одинокими громадянами похилого віку та інвалідами.
У зв’язку із зверненням представництва «Червоного хреста» в місті Славута, вирішено питання щодо безкоштовного проїзду 4-х сестер милосердя під час виконання ними обов’язків по догляду за інвалідами.
Окрім функціонування міської автобусної мережі загального користування в місті діють чотири служби радіотаксі, а саме: "Автолюкс", "Горизонт", "Славута-Авто" та "Веста".
Станом на 1.07.2012 року, загальна кількість автомобілів таксі склала близько 150-ти одиниць.
Протягом першого півріччя 2012 року на вулицях міста відремонтовано 10 та встановлено 1 автобусна зупинка. Додатково встановлено 5 дорожніх знака «Автобусна зупинка на вимогу».
Відповідно до результатів загальноміського соціологічного дослідження, проведеного згідно розпорядження міського голови № 275-р в період з 24.10.2011р. по 25.11.2011р., серед десяти запропонованих респондентам варіантів відповідей щодо позитивних тенденцій, які вбачають громадяни в розвитку міста, варіант «пасажирські перевезення» посів трете місце.

Управління економічного розвитку виконавчого комітету
Славутської міської ради

Коментарі приватних автоперевізників

В’ячеслав Комар:
«Перевізники щиро вдячні мешканцям Славути за ту оцінку, яку вони виставили нам під час соціологічного опитування. Думаю, що і в цьому році, попри існуючі труднощі, ми знайдемо можливості для подальшого вдосконалення стану пасажирських перевезень в місті».

Олександр Остапчук:
«У цей скрутний для кожного підприємця час, ми намагаємось іти на зустріч людям і міській владі. Ми розуміємо, що сьогодні важко усім. Але хотілося б щоб наш Уряд таки вирішив хронічну проблему відшкодувань втрат авто перевізників за перевезення пільгових категорій громадян на державному рівні. Бо від того виграють всі».

Віктор Ковальчук:
«Звісно, ми намагаємось вчасно реагувати на всі скарги наших пасажирів. Але поки держава не повернеться так би мовити обличчям до приватного автоперевізника – великого прогресу в його розвитку не буде. Найбільшою проблемою для нас є державна кредитна політика. Сьогодні автоперевізник не в змозі самотужки оновити свій автобусний парк через надвисоку кредитну ставку. Судіть самі: під купівлю автотранспортного засобу вона складає до 22 % річних. А «вибити» кредит під купівлю комерційної техніки – взагалі майже неможливо. Сподіваємось, що в цьому болючому питанні держава таки знайде якійсь вихід».

Думки мешканців міста

Микола Артемчук, 69 років, пенсіонер: «Хочеться вірити, що наші перевізники і влада докладуть максимум зусиль для покращення якості обслуговування людей похилого віку. Я задоволений якістю міських перевезень в місті, але хотілося щоб з боку водіїв автобусів приділяли більше уваги літнім людям»

Наталія Саченко, 33 роки, службовець: «Якістю пасажирських перевезень в місті задоволена. Цілком задовольняє мене і ціна проїзду, яка в нашому місті найнижча. Я поки що не маю особистого автомобіля, тому доводиться обходитись послугами транспорту загального користування»

Ганна Митюк, 64 роки, пенсіонерка: «Особливих нарікань на якість обслуговування пасажирів у транспорті загального користування у мене не має. Ми, пенсіонери, розуміємо, що сьогодні не солодко всім, а тому з повагою ставимось і до підприємців»

Роман Грузд, 35 років, робітник: « Згадую які транспортні засоби курсували містом ще якихось 10 років назад. В тих «маршрутках» неможливо було нормально навіть стояти. Якби там не було, а сьогодні по місту їздять ПАЗи, які хоч і не є ідеальними для пасажирських перевезень, проте це вже помітний крок уперед»

Катерина Шевченко, 28 років, домогосподарка: «Як мама, в якої підростає донька, хочу висловити подяку нашим перевізникам за те, що вони знизили тариф на перевезення дітей шкільного віку. В цілому, якістю перевезень в місті – задоволена»

Розміщенно в Без категорії