Керівник освітнього закладу – людина, яка несе відповідальність за свої управлінські дії перед колективом, батьками, громадою міста. Свою управлінську діяльність директор будує відповідно до нормативно-інструктивних документів про освіту.
З метою розвитку управлінської культури, керівників закладів освіти минулого тижня на базі ЗОШ І-ІІІ ступенів № 3 відбувся семінар-практикум з проблеми: «Забезпечення життєдіяльності закладу в умовах сучасного освітнього законодавства». Семінар став продовженням роботи управління освіти над актуальним питанням – розширення автономії навчальних закладів, підвищення їх самостійності у розпорядженні фінансовими ресурсами. Перші практичні кроки на шляху до шкільної автономії в нашому місті були здійснені в 2010 році. За рішенням міської влади загальноосвітні заклади були переведені на умови самостійного ведення бухгалтерського обліку, в школах були введені посади бухгалтера. Як далі розвивати шкільну автономію директори вчилися на семінарі під час фінансового тренінгу. Учасники семінару відпрацьовували алгоритм укладання договорів, вчилися вести облік юридичних та фінансових зобов*язань, проведення процедур закупівель. На семінарі керівники отримали методичний коментар змісту листа МОНмолодьспорту України «Щодо розширення автономії навчальних закладів», розробили план дій по впровадженню його в управлінську діяльність.
Жвавий інтерес в учасників семінару викликало питання створення шкільних благодійних фондів. До прикладу їх ефективності був презентований досвід освітян м.К.-Подільського, де вже третій рік поспіль при кожній школі міста діють такі благодійні фонди міста.
Із вимогами щодо ведення шкільного діловодства учасників семінару ознайомила головний спеціаліст управління освіти з кадрових питань Перепелиця Е.М.
Чимало питань викликав виступ заступника начальника управління пенсійного фонду Шевчук Н.М., яка ознайомила керівників із новим пенсійним законодавством.
Навчання управлінців буде продовжено на наступних семінарах..
Методист інформаційно-методичного центру Харь Т.С.
MENUMENU
- Новини
- Оголошення
- Славутська громада
- Міський голова
- Міська рада
- Виконавчий комітет
- Адміністративні послуги
- Антикорупційна діяльність
- СКЛАД виконавчого комітету
- СТРУКТУРА , ЧИСЕЛЬНІСТЬ апарату виконавчого комітету
- Організаційна структура виконавчих органів
- Керівники структурних підрозділів виконавчого комітету
- Очищення влади
- План роботи
- Правила етики та моралі
- Проєкти рішень
- ПРАВИЛА внутрішнього трудового розпорядку
- Регламент
- Рішення виконавчого комітету
- Розподіл обов'язків
- Протоколи засідань виконавчого комітету
- Вакансії
- Підрозділи, підприємста
- Архітектура
- ДАБК
- ЖКГ
- Важлива інформація
- Дитячі та спортивні майданчики Славутської міської ОТГ
- Енергобаланс
- Комунальне майно
- Перелік об’єктів нерухомого майна
- Ми в facebook.com
- ОСББ
- Підприємства галузі
- План дій зі сталого енергетичного розвитку
- Програми галузі
- Правила благоустрою
- Протоколи зборів співласників багатоквартирних будинків
- Протоколи постійно діючої комісії для розгляду питань щодо відключення споживачів від систем централізованого опалення
- Перелік транспортних засобів
- Револьверний фонд
- Соціальний квартирний облік
- ТАРИФИ
- УВКГ
- ЖКО
- ССД
- Управління економічного розвитку
- Управління культури
- Управління освіти
- УСЗН
- Фінансове управління
- ЦНАП, ЗВЕРНЕННЯ
- ЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

