АТ «ХМЕЛЬНИЦЬКОБЛЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ

Для комунікації із споживачами розроблено чат-боти у месенджерах Viber (viber://pa?chatURI=ienergobot) Telegram (https://t.me/ienergobot). З їх допомогою споживачі можуть дізнатися про зареєстровані події щодо відсутності електричної енергії, а також можуть подати заявку про відсутність електричної енергії. Заявка автоматично потрапляє в систему управління відключеннями для розгляду технічними фахівцями.

Для того, щоб перейти у чат-бот потрібно зчитати qr код або перейти за посиланнями вище. В телеграмі можна ввести в поле пошуку iEnergoBot.

Посилання на сайт АТ «Хмельницькобленерго», де описано роботу ботів https://hoe.com.ua/post/chat-boti-mesendzher.html.