ДО УВАГИ ВЕЛОСПІЛЬНОТИ СЛАВУТСЬКОЇ ГРОМАДИ!

Публікуємо інформацію та результати досліджень здійснених в процесі розробки концепції розвитку велоінфраструктури Славутської міської ТГ.

Щодо місць встановлення велопарковок

Вимогами ДСТУ 8906_2019 велосипедні парковки потрібно передбачати біля залізничних вокзалів та зупинок приміських електропоїздів, автовокзалів та автостанцій, об’єктів масового відвідування. 

Стійка велосипедної парковки має відповідати таким вимогам:

– утримувати велосипед у вертикальному положенні за раму в двох точках;

– не давати змоги керму повертатися;

– передбачати можливість фіксування велосипеда в трьох точках (рама, переднє та заднє колесо);

– утримувати велосипеди з нестандартною конфігурацією рами (занижена чи однотрубна рама тощо). 

Пропоновані місця встановлення велопарковок у Славутській МТГ:

№1 ЗД станція;

№2 Автостанція;

№3 Місцевий ринок;

№4 ЦНАП;

№5 Історичний музей;

№6 Лікарня;

№7 Центр туризму і краєзнавства;

№8 Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 1, вул. Гната Кузовкова, 12

№9 НВК м.Славути,  вул.Соборності, 9

№10 Славутська гімназія № 3, вул. Марії Лисенко, 2А

№11 Славутська гімназія № 4, вул. Миру, 69

№12 Славутська гімназія № 5, вул. Ярослава Мудрого, 60

№13 Славутська гімназія № 6, вул. Острозька, 15

№14 Славутська гімназія № 7, вул. Перемоги, 17

№15 Славутський навчально-виховний ліцей «Успіх», вул. Ярослава Мудрого, 59

№16 Дитячо-юнацька спортивна школа;

№17 Міський центр мистецтва та дозвілля;

№18 Центр культурно-мистецьких ініціатив.

Є місця, які поки що не увійшли на мапу, але потребують встановлення велостійок. Серед них:

– Славутська міська рада;

– Голицьке лісництво;

– Варварівська гімназія, вул. Шкільна буд.50, село Варварівка.

Щодо міських веломаршрутів

Магістральні маршрути (виділені на карті червоними лініями), слугують «велосипедними коридорами», це маршрути з високою концентрацією велосипедних потоків через високу щільність «полюсів тяжіння» (школи, житлові масиви, великі підприємства тощо). Магістральні маршрути:

– передбачають найбільш (швидкі) сполучення між центром та мікрорайонами міста;

– проходять переважно вздовж завантажених доріг;

– в більшості випадків потребують відокремлених велосипедних доріжок через інтенсивність чи швидкість механічного транспорту;

– формують зв’язну велосипедну мережу на рівні громади.

Другорядні шляхи (виділені синіми лініями) доповнюють мережу магістральних маршрутів. Плануються переважно в місцях з помірним автомобільним рухом, через пішохідні зони.

Планування велосипедної мережі відбувалось на основі спостережень та досліджень:

– інтенсивності та швидкості руху легкових автомобілів;

– інтенсивності руху вантажного транспорту;

– інтенсивності руху велосипедистів;

– наявності вуличного простору.

Також Концепція розвитку велоінфраструктури Славутської міської ТГ передбачатиме заходи, направлені на популяризацію велосипеда як транспорту з метою збільшення кількості користувачів велосипедами серед жителів громади, підняття рівня обізнаності з ПДР серед велосипедистів, а також, просвітництво серед водіїв, направлене на повагу до велосипедистів як повноправних учасників дорожнього руху.

Сподіваємося на активний зворотній зв’язок від мешканців громади, зауваження та пропозиції приймаємо до 4 листопада за тел. 0960019525, на емейл invest_mvk@ukr.net.

Відділ стратегічного розвитку виконавчого комітету Славутської міської ради