
18 травня відбулася балансова комісія за результатами діяльності КП «Славута-Сервіс» за І квартал 2021 року. Аналіз проводили – міський голова Василь Сидор, фінансове управління та відділ внутрішнього аудиту Славутського МВК. Звітував – керівник підприємства Сергій Смернін.
Нагадуємо, що основними видами діяльності підприємства є благоустрій міста, утримання території, доріг міста у належному стані, надання послуг по вивезенню та захоронення твердих побутових відходів тощо.

Станом на 01 квітня 2021р. комунальним підприємством «Славута-Сервіс» надано послуги з поводження з побутовими відходами для 13 264 абонентів міста та 257 абонентів сіл Голики та Варварівка. Охоплено нарахуваннями за надані послуги 96,0% населення, крім того здійснюється нарахування для 521 суб’єкта господарської діяльності або для 98,5% від їх загальної кількості.
За звітний період за вивіз та захоронення сміття нараховано доходів (без ПДВ) на суму – 1354,0тис. грн., тоді як собівартість наданих послуг з поводження з побутовими відходами на 01 квітня 2021 року становить 1409,4 тис. грн. За звітний період підприємством понесено прямі збитки від надання послуги з поводження з побутовими відходами в сумі 55,4 тис.грн.


Збитковість надання послуги стала наслідком збільшення випадків накопичення негабаритного сміття на контейнерних майданчиках (гілля, залишки рослин, ремонтні відходи тощо), що зобов’язало підприємство використовувати додаткові одиниці техніки та робочої сили.
З цього приводу міський голова доручив керівництву «Славута-Сервіс» завершити роботу та на 100% заключити договори на вивіз та захоронення ТПВ, адже здійснювати надання послуг на договірних засадах – це вимога чинного законодавства.

Наступне питання, яке обговорили під час наради – вуличне освітлення. За інформацією КП «Славута-Сервіс», за звітний період на забезпечення функціонування мереж зовнішнього освітлення всього витрачено 590,1тис. грн., в т.ч. 216,4 тис. грн.- сплата за спожиту електроенергію вуличного освітлення, 373,7 тис.грн. – спрямовано на поточне утримання мереж. Виконано роботи з реконструкції мереж вуличного освітлення на вул. Ш.Алейхема та частини вул. Острозька.
Продовжується впровадження практики з роздільного збору твердих побутових відходів. Серед проблемних питань в організації вивозу сміття – складування громадянами великогабаритного не побутового сміття на контейнерних майданчиках у весняний період. На підприємстві вкотре стверджують, що замовити вивіз великогабаритного сміття можна, звернувшись до комунального підприємства з відповідною заявкою.
Голова міста наголосив, що потрібно системно продовжувати роботу над питанням сортування відходів, їх утилізації, налагоджувати збір і вивезення інших відходів, в тому числі ганчірʼя, будівельних відходів, а також запроваджувати нові практики у сфері управління відходами з метою максимального сортування сміття та зменшення його обʼємів для захоронення.

Протягом звітного періоду силами працівників комунального підприємства проведено значну роботу із озеленення міста. Зокрема, висаджено дерева та кущі, а саме: 150 кленів (з них 40 кленів висотою 3 метра), 94 липи, 100 ясенів, 23 верби декоративних, 89 верб рожевих, 10 кущів самшиту, 10 барбарису, 10 туй шаровидних, 10 туй колоновидних, 100 спірей, 40 катальп, 254 куща троянд, інші види дерев – 51. Крім того, виконано роботи із облаштування скверу на вул. Я.Мудрого. Загалом витрати на озеленення склали 142,5 тис.грн., в т.ч. на 36,5 тис. грн. придбано посадкового матеріалу.

За звітний період силами підприємства проведено ямковий ремонт 3-х вулиць міста. Відновлено 400м2 пошкодженого покриття на загальну суму 99,9 тис.грн. Здійснено щебеневу підсипку 4 ґрунтових доріг на 27,0 тис. грн.
Протягом звітного періоду КП «Славута-Сервіс» здійснило оплату податків та зборів до державно-цільових фондів на суму 1 459,4 тис.грн.:
– єдиний соціальний внесок – 704,1 тис. грн.;
– прибутковий податок з громадян – 616,0 тис. грн;
– військовий збір – 52,3 тис. грн.;
– податок на прибуток – 21,9 тис. грн.;
– податок на землю – 3,0 тис. грн.;
– екологічний податок – 62,1 тис. грн.
Дебіторська заборгованість по КП «Славута-Сервіс» станом на 01 квітня 2021 року складає 1 191,0 тис. грн., кредиторська – 294,0 тис. грн.
Фінансовий результат діяльності підприємства у 2021 році за балансовою звітністю – прибуток у сумі 62 тис.грн.
У підсумку міський голова Василь Сидор зобов’язав підприємство вчасно, своїми силами виконувати роботи із ремонту та підтримки у належному стані доріг, працювати над безперебійним та якісним наданням послуг, забезпечувати працівників належною оплатою праці за рахунок господарської діяльності, а також вживати заходи щодо фінансової стабільності та прибутковості підприємства.
Пресслужба Славутського МВК за інформацією КП «Славута-Сервіс»



