25 років для історії – це незначний проміжок часу, для людини – вік задумів, творчої наснаги, планів, мрій, а для державної установи – це значна дата, коли розумієш, що Пенсійний фонд за всі ці роки став потужною інституцією з колосальним досвідом. Це бачимо на прикладі управління Пенсійного Фонду України в Славутському районі та м.Славута, де створено ефективну, злагоджену систему, яка пройшла нелегкий шлях становлення і розвитку. На сьогодні вона не тільки спрямовує свої зусилля на надходження коштів до Пенсійного фонду та вчасні виплати, а й дбає про добробут майже третини населення Славутського регіону.
Майже 15 років незмінно очолює згуртований колектив управління Раїса Коваль, адже бути керівником організації, де піклуються про людей – не просто виконання своєї роботи, а стан душі. Колеги і підлеглі знають її як висококваліфікованого і досвідченого фахівця своєї справи, вмілого керівника і чуйну людину. Кожного дня Раїса Володимирівна приходить на допомогу найменш соціально захищеним верствам, зустрічаючись із людською біллю, невирішеними питаннями, а часом навіть і особистими негараздами. На її плечах лежить нелегка ноша відповідальності за своєчасне і якісне виконання завдань і функцій, покладених на управління, соціальне забезпечення 18,4 тис. пенсіонерів Славутчини, пошук нових підходів до формування й реалізації соціальної політики, основним змістом якої має стати повсякденна турбота про людей.
Саме наполеглива, сумлінна праця завжди приносила добрі результати. Таке враження, що нема завдань, які б не могли виконати працівники управління. І все тому, що керівнику вдалося згуртувати колектив з числа відповідальних, працьовитих, терплячих фахівців, які мали з кого брати приклад, і кого варто сьогодні згадати.
Сьогодні в управлінні працює 37 держаних службовців – фахівців, досвідчених професіоналів, які відповідально ставляться до виконання своїх службових обов’язків, чітко та злагоджено працюють над виконанням завдань, що стоять перед органами Пенсійного фонду, переважна більшість яких мають трудовий стаж в системі фонду від 5 до 20 років, 95 відсотків спеціалістів здобули повну вищу освіту.
Безпосередній вплив на роботу цілого колективу і кожного зокрема справляють та скеровують роботу у потрібне русло заступники начальника управління Алла Малищук та Інна Сидорчук.
Основними завданнями управління є своєчасне призначення, перерахунок та виплата пенсій, організація контролю за дотриманням суб’єктами системи загальнообов’язкового державного пенсійного страхування вимог законодавства у цій сфері, в тому числі щодо захисту прав застрахованих осіб. З кожним роком ростуть вимоги до якісного обслуговування громадян.
З метою покращення надання послуг та найшвидшого вирішення питань в управлінні успішно функціонує приймальня для громадян за принципом «єдиного вікна», головною перевагою якої є вільний доступ усіх категорій громадян до потрібної інформації та послуг. Тут кваліфіковані фахівці своєї справи: начальник відділу обслуговування громадян Галина Яськевич та спеціалісти: Інна Коробкова і Тетяна Середа надають роз’яснення із питань пенсійного забезпечення, здійснюють прийом документів для призначення, перерахунку пенсії, видають необхідні довідки. За аналітичними даними в середньому до працівників відділу обслуговування звертаються в день близько 150 осіб.
Найбільше навантаження в системі Пенсійного фонду на сьогодні припадає на працівників відділу з питань призначення та перерахунку пенсій. Організовує їхню роботу молодий, енергійний, амбітний фахівець своєї справи – начальник відділу Дмитро Гуменюк, який, не зважаючи на молодий вік та невеликий досвід, здобув повагу та авторитет у колег, показав свої неабиякі професійні здібності. Слід відзначити що в його «команді» працюють такі досвідчені працівники як Ніна Момот (14 років 11 місяців років стажу в органах ПФУ), Тетяна Якимчук (14 років 11 місяців), Вікторія Распопова (11 років), під пильним контролем яких здійснюється правильність призначення пенсій.
Звичайно, призначення та виплату пенсій неможливо здійснити без своєчасної сплати внесків до бюджету Фонду. Тому важливим напрямком у роботі відділу платежів до пенсійної системи та контрольно-перевірочної роботи є контроль за надходженням коштів до пенсійної скарбниці, ведення обліку цих надходжень, здійснення заходів, спрямованих на погашення заборгованості до Пенсійного фонду, легалізація заробітної плати, контроль за цільовим використанням коштів Фонду. Компетентність, наполегливість, комунікабельність, вміння переконувати – саме такі риси притаманні керівнику цього відділу Світлані Ковальчук, саме під її керівництвом відділ досягає гарних результатів та мають одні з кращих рейтингових показників по Хмельницькій області. На результат, з повною віддачею ввіреній справі, у відділі працюють шість спеціалістів, серед них Галина Дзяна, яка у системі з моменту заснування структури, можна сказати що за її кураторства проходили “бойове хрещення” інші працівники. Сьогодні на відділ можна покласти любе завдання і бути впевненим що його виконання забезпечать на належному рівні: заступник начальника відділу Марина Бондарук, головні спеціалісти: Тетяна Мазур, Лілія Максімова, Юлія Кондратюк, Ніколайчук Олександр.
На запитання: «Як обліковуються кошти індивідуально кожного працюючого, що надходять до Пенсійного фонду України», – надасть чітку відповідь талановита, творча й самовіддана людина, яка усвідомлює свою особисту відповідальність за доручену ділянку роботи – начальник відділу ведення електронних реєстрів, підтримки, адміністрування і захисту інформаційно-аналітичних систем Наталя Демчук. Об’єктом цієї системи є індивідуальні відомості про накопичені пенсійні права застрахованих осіб. А допомагають їй забезпечувати діяльність 36 програмних комплексів в управлінні, підтримують в належному стані весь комп’ютерний арсенал головні спеціалісти відділу Руслан Кухарчук та Денис Березюк, саме їх робота додає суттєвих темпів реалізації пенсійної реформи.
На щоденне забезпечення реалізації державної правової політики у сфері пенсійного страхування та пенсійного забезпечення спрямована діяльність завідувача юридичного сектору Світлани Лук’янчук. Тільки з початку року з метою стягнення заборгованості та відшкодування фактичних витрат Пенсійного фонду України на виплату і доставку пенсій, призначених на пільгових умовах управлінням підготовлено і направлено для судового розгляду до Хмельницького окружного адміністративного суду 90 позовних заяв про стягнення боргу на виплату та доставку пільгових пенсій на загальну суму 427,3 тис. грн.
Уміння скрупульозно використовувати зібрані кошти, точно визначати потребу на фінансування всіх виплат – царина фахівців бюджетно-фінансового відділу. На сьогоднішній день щомісячно направляється на рахунки пенсіонерів 27,1 млн. грн. Забезпечують цю ділянку роботи начальник відділу – головний бухгалтер Лариса Албул, головні спеціалісти – Оксана Енгель та Олена Пермінова.
Кадрову політику під керівництвом начальника управління формує головний спеціаліст з персоналу Валентина Левунець, і те, що в управлінні працюють талановиті, творчі й самовіддані люди, які усвідомлюють свою особисту відповідальність за доручену ділянку роботи – показник правильної організації роботи.
Тільки з початку року до управління надійшло 6,5 тисяч вхідної кореспонденції, відправлено відповідей на запити, документів, інформацій близько 12 тисяч. А забезпечує стабільну роботу та безперервний процес в управлінні головний спеціаліст з діловодства Катерина Гоша.
Відзначаючи 25 річний ювілей, не можна не вшанувати ветеранів нашого управління – Катерину Сафонову, Людмилу Хавхун, Валентину Оксенюк, Лідію Носачук, Галину Нестерук, які упродовж багатьох років були у витоків організації роботи управління і зробили вагомий внесок у його становленні, віддавали свій досвід, уміння та часточку свої душі служінню людям.
Приємно відзначити, що частина спеціалістів, які певний період працювали в управлінні, на даний час продовжують свою трудову діяльність в інших структурних підрозділах виконавчої влади. Їх досвід роботи набутий у Пенсійному фонді – як «кузні кадрів», вони використовують на своїх нових місцях. І управління пишається тим, що «вихованців» Пенсійного фонду цінують як здібних, відповідальних спеціалістів і з задоволенням приймають на роботу.
Ось так, у постійному русі, в пошуку відповідей на нові запитання, які ставить сьогодення працює колектив управління. Це молоді, перспективні спеціалісти, які на сьогоднішній день довели, що мають здатність злагоджено, оперативно і професійно реалізовувати завдання держави у сфері пенсійного забезпечення.
MENUMENU
- Новини
- Оголошення
- Славутська громада
- Міський голова
- Міська рада
- Виконавчий комітет
- Адміністративні послуги
- Антикорупційна діяльність
- СКЛАД виконавчого комітету
- СТРУКТУРА , ЧИСЕЛЬНІСТЬ апарату виконавчого комітету
- Організаційна структура виконавчих органів
- Керівники структурних підрозділів виконавчого комітету
- Очищення влади
- План роботи
- Правила етики та моралі
- Проєкти рішень
- ПРАВИЛА внутрішнього трудового розпорядку
- Регламент
- Рішення виконавчого комітету
- Розподіл обов'язків
- Протоколи засідань виконавчого комітету
- Вакансії
- Підрозділи, підприємста
- Архітектура
- ДАБК
- ЖКГ
- Важлива інформація
- Дитячі та спортивні майданчики Славутської міської ОТГ
- Енергобаланс
- Комунальне майно
- Перелік об’єктів нерухомого майна
- Ми в facebook.com
- ОСББ
- Підприємства галузі
- План дій зі сталого енергетичного розвитку
- Програми галузі
- Правила благоустрою
- Протоколи зборів співласників багатоквартирних будинків
- Протоколи постійно діючої комісії для розгляду питань щодо відключення споживачів від систем централізованого опалення
- Перелік транспортних засобів
- Револьверний фонд
- Соціальний квартирний облік
- ТАРИФИ
- УВКГ
- ЖКО
- ССД
- Управління економічного розвитку
- Управління культури
- Управління освіти
- УСЗН
- Фінансове управління
- ЦНАП, ЗВЕРНЕННЯ
- ЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ