Інформація про механізми чи процедури, за допомогою яких громадськість може представляти свої інтереси або в інший спосіб впливати на реалізацію повноважень розпорядника інформації

Закон України «Про звернення громадян» регулює питання практичної реалізації громадянами України наданого їм Конституцією України права вносити в органи державної влади та органи місцевого самоврядування пропозиції про поліпшення їхньої діяльності, викривати недоліки в роботі та оскаржувати дії посадових осіб.

Відповідно до Закону України «Про звернення громадян» громадяни можуть звертатись до органів місцевого самоврядування з пропозиціями. Пропозиція – звернення громадян, де висловлюється порада, рекомендація щодо діяльності органів місцевого самоврядування, депутатів усіх рівнів, посадових осіб, а також висловлюються думки щодо врегулювання суспільних відносин та умов життя громадян, вдосконалення правової основи державного і громадського життя, соціально-культурної та інших сфер діяльності держави і суспільства.

Право громадськості на отримання повної, достовірної інформації в усіх сферах життєдіяльності суспільства гарантоване Конституцією України. Статтею 40 Основного Закону передбачено, що усі мають право направляти індивідуальні чи колективні письмові звернення або особисто звертатися до органів державної влади, органів місцевого самоврядування та посадових осіб і службових осіб цих органів, що зобов’язані розглянути звернення і дати обґрунтовану відповідь у встановлений Законом строк.

Основною метою Закону України «Про доступ до публічної інформації» є створення механізму реалізації права кожного на доступ до публічної інформації. Він містить перелік гарантій дотримання прав на надання публічної інформації, поетапний порядок доступу до неї, надає визначення таким поняттям, як конфіденційна, таємна та службова інформація, регламентує порядок її отримання, визначає порядок і строки подання та задоволення запиту на інформацію, а також процедуру оскарження рішень, дій чи бездіяльності розпорядників інформації.

Громадськість може представляти свої інтереси та впливати на реалізацію повноважень виконавчого комітету Славутської міської ради також шляхом:

  • отримання інформації з повідомлень засобів масової інформації та офіційного вебсайту виконавчого комітету Славутської міської ради;
  • подання запиту на інформацію відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» до центру надання адміністративних послуг;
  • розміщення петиції на сайті місцевих петицій;
  • надання пропозицій та зауважень під час особистого прийому у керівництва виконавчого комітету Славутської міської ради, а також за допомогою електронної пошти (cnap_slavuta@ukr.net) або гарячої телефонної лінії ЦНАПу – 03842 7-65-64;
  • подання звернення через месенджер на сторінці центру надання адміністративних послуг у мережі Facebook.
НазваОписПосилання
Консультації з громадськістюЕлектронні консультації з громадськістю – це оприлюднення пропозиції щодо вирішення певного питання з можливістю коментування учасниками е-консультацій та внесенням власних коментарів. Електронне обговорення нормативно-правового акту – це оприлюднення проекту нормативно-правового акту органами місцевого самоврядування з можливістю коментування документу учасниками е-консультацій та внесенням власних коментарів.https://consult.e-dem.ua/6810600000
Відкрите місто«Відкрите місто» – повідомте про житлово-комунальну проблему вашого мікрорайону, двору, будинку.https://opencity.e-dem.ua/map/UA6810600000
Громадський бюджетДає можливість громадянам взяти участь у голосуванні за проєкти Громадського бюджету громади.https://budget.e-dem.ua/6810600000
Е-ПетиціїКолективне звернення в електронній формі. Органи місцевого самоврядування зобов’язані відповісти публічно на це звернення, якщо воно набере потрібну кількість підписів.https://petition.e-dem.ua/slavuta