Перша сесія нового 2015-го року була особливо продуктивною

Двадцять сім різнопланових питань було винесено на сесійне засідання міської ради, яке відбулося 27 січня. Депутати проаналізували бюджет, виконані роботи та досягнення за 2014 рік і схвалили ряд важливих рішень на 2015 рік.
Хвилиною мовчання усі присутні вшанували хвилиною мовчання пам’ять про полеглого воїна АТО, нашого героя – земляка, капітана Володимира Марковського та невинних жертв проросійських бандитів у Волновасі, Донецьку та Маріуполі.
Підсумовуючи бюджетний рік
Перший заступник міського голови Сергій Микульський поінформував, що до загального фонду бюджету за 2014 рік надійшло 39407,181тис.грн. власних надходжень, планові призначення виконано на 98,99 відсотка.
За січень – грудень 2014 року в бюджет міста поступило 32370,782 тис.грн. податку на доходи фізичних осіб, що складає 101,3% планових призначень на звітний період (31956,6тис.грн.).
До спеціального фонду бюджету міста надійшло 13451,974 тис.грн. доходів без трансфертів, план на звітний період (12050,5тис.грн.) виконано на 111,6%.
Виконання видатків по загальному фонду бюджету становить 108740,8 тис.грн. або 97,81% до планових показників; по спеціальному фонду бюджету – 33200,6 тис.грн. або 74,10% до плану на рік.
З резервного фонду було виділено кошти на надання безповоротної матеріальної допомоги:
– батькам (батько Повстюк Олексій Григорович) загиблого під час проведення АТО військовослужбовця Повстюка Андрія (35 000 грн);
– батькам (батько Сковородін В.Ф.) загиблого під час проведення АТО військовослужбовця Сковородіна Олексія Володимировича (35 000 грн);
– батькам (батько Сускій М.Д.) загиблого під час проведення АТО військовослужбовця Суского Вадима Миколайовича (35 000 грн);
– Бродюк Ларисі Юріївні на реабілітацію та підготовку до протезування її чоловіка військовослужбовця Бродюка Олександра Васильовича, який втратив руку під час виконання завдань антитерористичної операції на територіях Донецької і Луганської областей (10000 грн.).
Василь Сидор відзначив, що стовідсотково було забезпечено фінансування бюджетних установ, проте існувала і на сьогоднішній день існує проблема проведення платежів через Держказначейство. Тому, на превеликий жаль, багато чого не вдалось зробити. Ще однією неочікуваною та негативною стороною стало вилучення в кінці року з рахунків міської ради коштів, які виділялися на утримання доріг та субвенції на фінансування заходів соціально-економічної компенсації ризику населення, що проживає на території зони спостереження, які були неосвоєні по вищезазначеним причинам. Міський голова зазначив, що працює над поверненням даних коштів, тому що вважає, що дані дії є незаконними по відношенню до територіальної громади.
Новий бюджет міста
Прогноз доходів бюджету міста на 2015 рік обраховано в сумі 51951,44 тис. грн., у тому числі:
-загального фонду – 43945,3 тис. грн.;
-спеціального фонду – 8006,14 тис. грн.
Прогнозні показники доходів бюджету міста на 2015 рік, порівняно із фактичними надходженнями за 2014 рік, зменшено на 216,2 тис.грн або на 0,4 %, у тому числі по загальному фонду – збільшується на 4538,1 тис.грн. або на 11,5 %, водночас зменшується по спеціальному фонду на 4754,3 тис.грн. або на 37,3 відсотка.
Зменшення надходжень пояснюється передачею єдиного та екологічного податків, а також податку на нерухоме майно зі спеціального фонду до загального фонду бюджету міста.
Прогноз надходження податку на доходи фізичних осіб в бюджет міста складає 25443,5тис.грн.
Прогнозні показники на 2015 рік по податку на прибуток підприємств комунальної форми власності визначені в сумі 6,4тис.грн.
Надходження коштів від орендної плати за користування цілісним майновим комплексом та іншим майном, що перебуває в комунальній власності, на 2015 рік до бюджету міста визначено в сумі 614,1 тис.гривень.
Прогноз надходження акцизного податку з реалізації суб`єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів розрахований з урахуванням положень Бюджетного кодексу України, розділу VI Податкового кодексу України з урахуванням ставки, затвердженої рішенням Славутської міської ради на рівні 5%. У місті є 72 торгові точки, які здійснюють реалізацію алкогольних напоїв, 56 таких, що реалізують тютюнові вироби, та 5 заправних пунктів, що здійснюють реалізацію пального.
Прогноз поступлення в бюджет міста місцевих податків і зборів розраховано на 2015 рік в обсязі 14 081,1 тис.грн.
Основними платежами спеціального фонду бюджету міста є надходження бюджету розвитку, власні надходження бюджетних установ та кошти цільового фонду .
Прогнозна сума власних надходжень бюджетних установ (плата за послуги, що надаються бюджетними установами згідно з їх основною діяльністю, надходження бюджетних установ від додаткової (господарської) діяльності, плата за оренду майна бюджетних установ, надходження бюджетних установ від реалізації в установленому порядку майна (крім нерухомого майна) на 2015 рік становить 2654,3 тис. грн.
На 2015 рік визначено видатки бюджету м.Славути у сумі 133024,3 тис.грн., в тому числі видатки загального фонду бюджету бюджету м.Славути 121018,2 тис.грн., видатки спеціального фонду бюджету бюджету м.Славути 12006,1 тис.грн.
Резервний фонд бюджету бюджету м.Славути заплановано у сумі 300,0 тис.гривень.
Регуляторна політика міста
Для обговорення проектів регуляторних актів, які суттєво впливають на провадження підприємницької діяльності та з метою реалізації принципу прозорості та врахування громадської думки були проведені засідання координаційних рад з питань підприємництва за участю керівників управлінь та відділів Славутської міської ради та державних органів виконавчої влади і представників громадських організацій міста та громадські слухання.
У 2014 році прийнято 7 регуляторних актів, з них 3 рішення, проекти яких були включені до плану підготовки проектів регуляторних актів на 2013 рік.
Протягом звітного року розробниками регуляторних актів було здійснено 4 базових та 14 повторних відстежень результативності регуляторних актів.
На веб-сайті Славутської міської ради та її виконавчого комітету створено розділ «Регуляторна політика» із 9 підрозділів, який постійно доповнюється та оновлюється.
Соціально-економічний та культурний розвиток міста
Міський голова Василь Сидор ознайомив присутніх з виконанням програми соціально-економічного розвитку міста, зупинившись на головних її показниках. Детально було проаналізовано діяльність кожної галузі.
Завдяки спільним зусиллям міської влади та територіальної громади, відповідно до рейтингової оцінки регіонів за сферами соціально-економічного розвитку (міст обласного значення) за січень – вересень 2014 року м. Славута посіло перше місце серед шести міст обласного значення.
За напрямом соціально-гуманітарної сфери, а саме щодо демографічного розвитку, то за 2014 рік кількість проживаючих в порівнянні з початком 2013 року збільшилась і становить 36,0 тис. осіб.
За даними проведеного моніторингу рівень середньої заробітної плати одного штатного працівника на підприємствах м. Славута за 2014 рік становив: всього по місту– 3031,89 грн., в промисловості– 3672,56 грн., в будівництві– 2232,17 грн., на інших підприємствах, установах та організаціях – 2523,59 грн.
В порівнянні до відповідного періоду минулого року рівень середньої заробітної плати одного штатного працівника збільшився всього по місту на 13,6%, в промисловості- 18,2 %, на інших підприємствах, установах та організаціях – 11,0 %, в будівництві зменшився на – 2,0 %,
За січень – листопад 2014 р. промисловими підприємствами м. Славути реалізовано продукції (товарів, послуг) на 899,8 млн.грн., що 42,1 млн..грн, або 4,9% менше до відповідного періоду минулого року. Обсяг реалізованої промислової продукції на одну особу становить 24999,2 грн.
Найбільші темпи росту обсягів виробленої (реалізованої продукції) відслідковується в наступних підприємствах:, ТОВ «Аква-Родос» – 111,7 ТОВ «Ювента»- 109,0% , «Славутський РМЗ» – 102,2 % та ПАТ «Славутський комбінат «Будфарфор» – 101,6 % .
Підприємства міста продовжують працювати над впровадженням у виробництво інноваційних технологій та видів продукції. Частка інноваційно-активних підприємств у місті становить 15%. Найбільшим інноваційно-активним підприємствами у місті є ПАТ «Славутський комбінат «Будфарфор», ТОВ «Сансервіс», ТДВ «Славутський цикорієсушильний завод», ТОВ «Аква- Родос».
Впроваджуючи сучасні технології у виробницво промислові підприємства міста мають можливість виходити із своєю продукцією на ринки СНД та далекого зарубіжжя.
Прямі іноземні інвестиції в економіку міста спрямовуються через сім підприємств. Протягом 2014 року в економіку міста залучено майже 2,8 млн. дол. США прямих іноземних інвестицій в розрахунку на одного жителя 78,9 доларів.
Рішенням Славутської міської ради від 31.05.2013 року «18-30/2013 створено індустріальний (промисловий) парк «Славута» на відведеній земельній ділянці площею 50 га по вулиці Військовій. 07.02.2014 року індустріальний (промисловий) парк «Славута» включено до Реєстру індустріальних парків України. Презентація індустріального(промислового) парку «Славута» двічі була представлена в Торгово-промисловій палаті міста Хмельницького серед міжнародних бізнесових та дипломатичних представників. Також презентація індустріального промислового парку «Славута» відбулась під час навчального візиту представників виконавчого комітету Славутської міської ради до Республіки Польща.
Відповідно до Закону України «Про адміністративні послуги» у виконавчому комітеті Славутської міської ради з 01.01.2014 року розпочав свою роботу Центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету Славутської міської ради.
Міською владою міста Славути постійно ведуться роботи по впровадженню енергоефективних технологій та заходів по заміщенню природного газу. Так в 2014р. було переведено на альтернативні види палива дві школи (ЗОШ №1 та ЗОШ №3) та заплановано на 2015р. встановлення котлів на альтернативному паливі по котельні по вул. Перемоги, 25 та Станції юних техніків.
Також необхідно відзначити що в 2014 році для міста Славута надана:
– субвенція з обласного бюджету на реконструкцію самопливного колектора по вул. Богдана Хмельницького м. Славута Хмельницької області в сумі 2500 тис. грн.;
– на капітальний ремонт будівлі навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів-гімназія №5» (утеплення контуру будівлі) в сумі 2779,827 тис. грн..
Також міському бюджету була надана субвенція з державного бюджету на :
будівництво та розвиток доріг місцевого значення за рахунок якої проводились наступні роботи: реконструкція вул. Михайла Коцюбинського (804,3 тис. грн.), поточний ремонт та утримання доріг комунальної власності (313,7 тис. грн.).
В 2014 році для міста Славута надана субвенція на реконструкцію котельні по вул. Перемоги, 25 з встановленням котла на твердому паливі в сумі 944,719 тис. грн..
За рахунок коштів бюджету розвитку міста Славута роботи в 2014 році:
– проводилися роботи по капітальному ремонту покрівель житлових будинків;
– відремонтовано покрівлі житлових будинків по вул. Лісна, 3, вул. Сокола, 12 та вул. Козацька, 41 на загальну суму 465,706 тис. грн.;
– виконано капітальний ремонт прибудинкових проїздів біля житлових будинків Козацька 29-31 та Церковна 41-43 на загальну суму 553,310 тис. грн.,
– розпочато роботи по реконструкції тротуару по вул. Садова,капітальний ремонт вул. Ярослава Мудрого на ділянці від вул. Соборності до вул. Гвардійська,
капітальний ремонт проїзду Набережного на ділянці від вул. Острозька до вул. Івана Котляревського на суму 383,297 тис. грн.,
– проведено роботи по реконструкції об’єктів благоустрою мікрорайону «Сонячний» на загальну суму 1431,518 тис. грн. Цього дня також було затверджено Програму соціально-економічного та культурного розвитку м. Славута на 2015р.
Із повним текстом звіту по програмі за 2014 рік та з новим текстом на 2015 рік ви можете ознайомитись на офіційному веб-сайті міста – www.slavuta-mvk.gov.ua.
Робота виконавчих органів міської ради
Також міський голова проінформував депутатів та присутніх про роботу виконавчих органів міськради.
Станом на 01.01.2015 року в управліннях та відділах виконавчого комітету міської ради працює 117 посадових осіб місцевого самоврядування. У 2014 році проведено 25 засідань виконавчого комітету міської ради, на яких прийнято 465 рішень з різних питань. Система управління якістю відповідно до міжнародного стандарту ISO 9001-2008 понад 3 роки ефективно функціонує у діяльності виконавчого комітету. У травні 2014 року система управління якістю була піддана детальному наглядовому аудиту з боку міжнародної компанії з сертифікації ТОВ МЦЯ «Прирост», в ході якого було підтверджено відповідність системи управління якістю у виконавчому комітеті нормам міжнародного стандарту ISO 9001:2008 та національного стандарту ДСТУ ISO 9001:2009. Станом на 31.12.2014 року зареєстровано 197 розпоряджень міського голови, з них 180 розпоряджень виконано , 17 розпоряджень знаходяться на контролі.
Протягом 2014 року в ЦНАПі зареєстровано 1705 звернень , надано 1627 адміністративних послуг.
За 2014 рік на адресу виконавчого комітету Славутської міської ради надійшло 819 звернень від громадян, з них: 671 – письмових, 148 – усних, колективних – 56.
Від вищих органів державної влади надійшло 62 звернення, які безпосередньо розглядались міським головою та його заступниками.
На особистих прийомах до міського голови зверталися за допомогою у вирішенні питань: земельних, житлових, житлово-комунального, дорожнього господарства, промисловості та будівництва, надання матеріальної допомоги та інших. Так, у звітному році на особистий прийом міського голови звернулось 92 громадянина.
Стан законності, заходи щодо її зміцнення та результати діяльності Славутської міжрайонної прокуратури за 2014 рік
Виступив з даного питання міжрайонний прокурор Юрій Вятровський.
Правоохоронними органами Славутського району та м.Славута проведена певна робота щодо попередження, виявлення, розкриття, розслідування кримінальних правопорушень на території міста і району, стабілізації криміногенної ситуації в населених пунктах й зміцнення законності.
Славутською міжрайонною прокуратурою упродовж 2014 року в порядку нагляду за додержанням законів щодо захисту прав і свобод громадян та інтересів держави проведено 157 перевірок. На виконання вимог 172 подань прокурора до відповідальності притягнуто 136 посадовців, з них 44 – органів контролю, скасовано 18 незаконних актів, відшкодовано 2366 тис.грн., з них – 197 тис. грн. – до бюджету, до суду подано заяв про стягнення 1804 тис. грн. За документами реагування міжрайпрокуратури попереджено незаконних витрат державних коштів на проведення закупівель в сумі 2747 тис. грн.
Факти порушень виявлялися у сфері охорони здоров’я, пенсійного забезпечення, соціального захисту інвалідів.
Активно використовувались повноваження з представництва інтересів громадян та держави в суді.
Слід відзначити, що у 2014 році за результатами досудового розслідування розкрито 208 кримінальних правопорушень.
З числа кримінальних правопорушень, за якими закінчено досудове розслідування 54 вчинено особами, які раніше вчиняли злочини, 7 неповнолітніми, 8 у групі та 19 в стані алкогольного сп’яніння.
Міжрайпрокуратурою вирішено 302 звернення юридичних та фізичних осіб, 29 з яких задоволено (або 10 %).
Правоохоронними органами міста та району, у взаємодії із органами влади, самоврядування та державного контролю, упродовж 2014 року проведено певну роботу, спрямовану на підвищення правопорядку, попередження та профілактику правопорушень.
Василь Сидор звернувся до прокурора із проханням особисто проконтролювати питання щодо виявлення осіб, причетних до випуску газети «Хмельницькі новини», що масово поширювалася під час виборів невідомими особами. В газеті публікувалася завідомо неправдива інформацію, яка дискредитувала органи державної влади, місцевого самоврядування та їх посадових осіб. Так званий друкований засіб масової інформації не мав державної реєстрації. Окрім цього, матеріали, вміщені в ньому, були підписані неіснуючими авторами. Залишається відкритим питання: хто фінансував цю «продукцію», яка виходила тиражем 200 тисяч екземплярів. Міський голова наголосив на тому, що з цього починається сепаратизм і з цього почалися події в Криму та на сході.
А також…
Прийнято рішення «Про встановлення місцевих податків і зборів у місті Славута», яке розроблено відповідно до вимог статей 10, 12 розділу І, статей 265 – 300 розділу ХІІ Податкового кодексу України з метою наповнення дохідної частини бюджету міста. Даним рішенням на території міста Славути встановлено такі місцеві податки і збори:
1.1. Податок на майно, який складається з:
– податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки;
– транспортного податку;
– плати за землю.
1.2. Єдиний податок.
1.3. Збір за місця для паркування транспортних засобів.
1.4. Туристичний збір.
Отже, встановлено ставки податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки у м.Славута на 2015 рік:
Додаток 7
до рішення міської ради
від 27.01.2015 р. № 10-49/2015
Ставки податку на майно, в частині податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки у місті Славута на 2015 рік

№ з/п Фізичні особи, %від МЗП* Юридичні особи, %від МЗП*
1. Об’єкти житлової нерухомості, з них:
1.1 Будівлі, віднесені до житлового фонду, в т.ч.:
– житлові будинки 1,0 2,0
– прибудови до житлових будинків 1,0 2,0
– квартири 1,0 2,0
– котеджі 1,0 2,0
– кімнати у багатосімейних (комунальних) квартирах 1,0 2,0
1.2. дачні будинки 1,0 2,0
1.3. садові будинки 1,0 2,0
2. Об’єкти нежитлової нерухомості, з них:
– будівлі готельні (готелі, мотелі, кемпінги, пансіонати, ресторани та бари, туристичні бази, гірські притулки, табори для відпочинку, будинки відпочинку) 1,0 1,0
– будівлі офісні (будівлі фінансового обслуговування, адміністративно-побутові будівлі, будівлі для конторських та адміністративних цілей) 1,0 1,0
– будівлі торговельні(торгові центри, універмаги, магазини, криті ринки, павільйони та зали для ярмарків, станції технічного обслуговування автомобілів, їдальні, кафе, закусочні, бази та склади підприємств торгівлі й громадського харчування, будівлі підприємств побутового обслуговування) 1,0 1,0
– гаражі (гаражі (наземні й підземні) та криті автомобільні стоянки) 0,5 1,0
– будівлі промислові (виробничі корпуси, цехи) та склади 0,0 –
– будівлі для публічних виступів (казино, ігорні будинки) 1,0 1,0
– господарські (присадибні) будівлі (в т.ч. сараї, хліви, гаражі, літні кухні, майстерні, вбиральні, погреби, навіси, котельні, бойлерні, трансформаторні підстанції тощо) 0,0 1,0
– інші будівлі 0,5 1,0

МЗП – мінімальна заробітна плата, встановлена законом на 1 січня звітного (податкового) року
З встановленими ставками на інші податки Ви можете ознайомитися в додатках до даного рішення, що розміщені на офіційному веб-сайті міста www.slavuta-mvk.gov.ua.
• Враховуючи висновки конкурсної комісії щодо результатів проведеного відкритого конкурсу з вибору керуючої компанії індустріального (промислового) парку «Славута», депутати затвердили результати проведення конкурсу з вибору керуючої компанії індустріального парку. Переможцем відкритого конкурсу з вибору керуючої компанії індустріального (промислового) парку «Славута» визнано комунальне підприємство «Славутський центр земельно-кадастрових робіт».
• Розглянувши звернення Барана Я.В., пропозиції міського голови Сидора В.Б. депутати проголосували за виведення із складу виконавчого комітету Славутської міської ради Ярослава Барана та включення до нього Петра Козельця, начальника управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Славутської міської ради і Володимира Яремчука, начальника Славутської об’єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Хмельницькій області.
• Достроково припинено повноваження депутата Славутської міської ради по виборчому округу №19 Лівчука Віктора Яковича в зв’язку з смертю.
Із усіма рішеннями сесії Славутської міської ради Ви можете ознайомитись на офіційному веб-сайті міста – www.slavuta-mvk.gov.ua.
Прес-служба Славутського МВК

Розміщенно в Без категорії